• LeLove

Vad tycker du passar ihop?

Andra förslag?  

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du passar ihop?
  • IsDimma

Stella och Adrian

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • DenNamnbitne

Tillslut blev det Elise & Adrian

...även om jag skarpt ogillar att mitt namn blivit ett modebebisnamn.

• Natulcien

Både Stella och Elise är fina namn, men Adrian är det enda av pojknamnen som är fint. Alltså måste det bli Stella + Adrian eller Elise + Adrian. Och mellan dem är det nog jämt lopp...

• fluu

Stella & Adrian och ELise & Adrian

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • LeLove

Tackar för svar! Andra förslag mottages gärna oxå! Vill inte helt låsa fast oss vid dessa även om det är dom som fastnat för tillfället gärna några som inte ligger längst upp på topp tio listorna och det måste vara ett pojk & flicknamn som passar ihop

• LeLove

Mina tvillingar föddes redan förra fredagen (22/2) i vecka 30+0 tjejnamn hade vi ju lite lättare för men det blev inget av pojknamnen ovan! Våra fina flicka har numera fått namnet STELLA & pojken CASTOR!! Två stjärnor! Kärlek

• spöke
    LeLove skrev 2013-03-04 00:12:26 följande:
    Mina tvillingar föddes redan förra fredagen (22/2) i vecka 30+0 tjejnamn hade vi ju lite lättare för men det blev inget av pojknamnen ovan! Våra fina flicka har numera fått namnet STELLA & pojken CASTOR!! Två stjärnor! Kärlek
    Grattis till kidsen!
  • hernameispekka
    LeLove skrev 2013-03-04 00:12:26 följande:
    Grattis och vilken fin kombination!
  • LeLove

spöke skrev 2013-03-04 11:37:31 följande:
    Grattis till kidsen!
    Tack så mycket!
  • LeLove
    hernameispekka skrev 2013-03-04 15:13:53 följande:
    Grattis och vilken fin kombination!

Tack så mycket! Vi är själva väldigt nöjda med valen =)
Svar på tråden Vad tycker du passar ihop?