• EG83

Fler som precis startat? Försök 1, barn 1.

Vi har precis börjat och försöker få första barnet, allt är så nytt och spännande och man vill mer än gärna ha några fler i samma sits som man kan dela sina tankar med.

Glad

ÄL var igår/idag, lite osäket för kände lite illamående igår kväll och denna kväll känner jag lite molande värk i magen/äggstockarna.

Hoppas på Plus om ett par veckor! Häng med!

• Svar på tråden Fler som precis startat? Försök 1, barn 1.
  • FamKvarn

Hej! Jag och min man har försökt i några månader nu, men har haft 4 missfall på rad tyvärr. Vi kämpar vidare och hoppas på plus i slutet på veckan. Hur går det för er?

• EG83
    FamKvarn skrev 2013-01-28 19:20:35 följande:
    Hej! Jag och min man har försökt i några månader nu, men har haft 4 missfall på rad tyvärr. Vi kämpar vidare och hoppas på plus i slutet på veckan. Hur går det för er?
    Hej! :) Vad tråkigt med hela 4 missfal....:( Då håller jag tummarna för ett Plus snarast och att det håller i sig. Var det tidiga missfall, om jag får fråga?

Här sitter jag otåligt och väntar på BIM som är ungefär den 7 februari...känns som en evighet och får för mig varje dag att jag känner av det ena symptomet efter det andra! Så typiskt mig...! Tror ju knappast att man känner av det så tidigt.
  • MissSusanne

Vi har också precis börjat försöka, har dock inte haft nån ägglossning än!
    Känner samtidigt att jag vill va spontan och se hur det går av sig själv först så man inte går o oroar sig i onödan! :)

• FamKvarn

Alla har varit tidiga i vecka 5 eller 6 så tar det inte så hårt :) fortsätter försöka och hoppas på det bästa!

Jag är likadan med symptom! Känner efter hela tiden och hoppas så jag nästan inbillar mig :)

7 feb är ju inte så långt bort :) håller tummen för dig!

• Tina02

Hej!

Försök 1 och barn ett här också!  men inget plus denna gång, testa mig i morse Rynkar på näsan BIM på söndag så man borde ha sett ett svagt litet streck men hoppas på nästa månad! ÄL i mitten på feb så vi får se då då  Glad

• Tina02

Famkvarn, härligt att du håller humöret på topp! Starkt det!

Hoppas på ett + för er bägge!!

• MajsanGG

Försökt få vår första barn i ett år nu. Nästa veckan börjar vi utredning...   hoppas hoppas hoppas!!!

• EG83
    MissSusanne skrev 2013-01-28 22:42:09 följande:
    Vi har också precis börjat försöka, har dock inte haft nån ägglossning än!
    Känner samtidigt att jag vill va spontan och se hur det går av sig själv först så man inte går o oroar sig i onödan! :)
    Lycka till :)
  • EG83
    FamKvarn skrev 2013-01-29 15:02:50 följande:
    Alla har varit tidiga i vecka 5 eller 6 så tar det inte så hårt :) fortsätter försöka och hoppas på det bästa!

Jag är likadan med symptom! Känner efter hela tiden och hoppas så jag nästan inbillar mig :)

7 feb är ju inte så långt bort :) håller tummen för dig!
    Ok så "bra" att de varit tidigt i alla fall, då slipper man ju en massa jobbig tid....

Mm det här med symptom, gaah, idag har jag varit trött typ hela dagen...och fortfarande lite molvärk på vänstersidan. Nåja, vi får se. BIM-9 idag, snart snart snart.
Svar på tråden Fler som precis startat? Försök 1, barn 1.