• Anonym (OMG:O)

Turkar/Araber har STORA kukar

Jag hade sex med en 24årig turk/arab igår och måste bara säga att de är så bra på att tillfredsställa kvinnor, 23 cm stor kuk med 15 cm i omkrets, omgg tror jag dör, han var omskurren och så jäkla sexig i sängen (rekommenderar alla att testa)!!!!!!!!!!!

• Svar på tråden Turkar/Araber har STORA kukar
  • Anonym

Det är bredden som räknas och 15 cm omkrets är inte överdrivet stort.. Det finns ändå ingen användning för en 23 cm kuk då bara ca 14 cm går in i slidan innan det tar stop vid livmodertappen.. 

• Anonym

Ja om du har haft sex med en turk så betyder det nog att alla har lika stor kuk.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-25 23:47:37 följande:
    Ja om du har haft sex med en turk så betyder det nog att alla har lika stor kuk.
  • Anonym

Mmmmmm, de bästa jag haft har varit turkar och araber! Stora, hårda kukar, så jävla skönt!!!

• Anonym

Visst, min bästa vän i högstadiet sa alltid att hårdrockare hade större kuk än alla andra också, och svarta, och rappare...

eller så är det så att det har med gener att göra och är rätt individuellt.

• Anonym (Cilla)
    Anonym (OMG:O) skrev 2013-01-25 23:42:53 följande:
    Jag hade sex med en 24årig turk/arab igår och måste bara säga att de är så bra på att tillfredsställa kvinnor, 23 cm stor kuk med 15 cm i omkrets, omgg tror jag dör, han var omskurren och så jäkla sexig i sängen (rekommenderar alla att testa)!!!!!!!!!!!
    Jag har haft sex med två turkar och ingen av dom var speciellt stora, helt normala och bra:) Men hade du med dig ett måttband då eller?
  • Anonym (turk-urk)

sen luktar dom ju så gott oxå.......

• J a d e d

Ja. Det krävs verkligen en monstruös turkkuk för att tillfredsställa en kvinna.

In my soul there?s a world for you.
  • Anonym (Nationalitet +/-)

De två turkarna som jag varit med har haft små till medium storlek... omskurna ja visst men jag föredrar icke omskuren...Sen var ingen av dem särskilt bra i sängen... 

Ingen skillnad egentligen med svenskar....

Jag har varit med en SVENSK med 25 cm som var dessutom grov som en falukorv.... kuken var för stor för att vara rolig....och han hade ingen koll på hur man använde tunga och fingrar = totalt bort....

Andra som vetat vad de gjort.... både italienare, någon svensk, och en engelsman:-P     

Finns bra och stora precis som det finns små och kassa... och små och duktiga... och stora och piss.... 

Säger mer om din oerfarenhet än om hans "expertis och storlek" att göra inlägg som detta:-P   

• Anonym

För det första så har inte alla Turkar och Araber stora kukar, haft sex med ett par stycken och alla var på medel 13-15cm med 14cm omkrets.

Anonym skrev 2013-01-25 23:46:32 följande:
    Det är bredden som räknas och 15 cm omkrets är inte överdrivet stort.. Det finns ändå ingen användning för en 23 cm kuk då bara ca 14 cm går in i slidan innan det tar stop vid livmodertappen.. 
    sen är inte det där sant om att bara 14cm går in. Min man har 18cm och kan ta hela. Och har även haft en på 24cm och tagit hela... men går bara in bakom tappen.

Svar på tråden Turkar/Araber har STORA kukar