• Svar på tråden Ge tips om bra serier eller film!
  • Erli

    Vad gillar du för typ av filmer/serier??
    Min favoritserie är Lost! Annars House, NCIS, Crossing Jordan, 2 1/2 män, Sons of Anarchy..
    Filmer hm, finns många bra. Armageddon (min favorit), knocked up, Rockstar, Oceans eleven (och de andra i den serien), In Time, One for the money, Remember me, The notebook mfl.

    Beror lite på vad du gillar Flört

  • Odjur1

    FAN skrev en hel lista jag råka trycka bort..

    bästa filmer:
    Léon
    Man on fire
    Fight Club
    Schindlers list
    The shawshank redemption
    The dark knight
    Inception
    Matrix
    American history X
    The pianist
    En oväntad vänskap (SKITBRA FILM!!)
    Green mile
    Shutter Island

    Bästa serierna:
    Criminal Minds
    House MD 

  • Odjur1
    YummyMami skrev 2013-01-26 16:29:10 följande:
    hmm, tack för era svar! Ska googla lite va de är för något. Jag gillar nog mest anime och siense fiction (hur man nu stavar de), men är inte tokkräsen annars för annat. 
     Ett tips är att kolla upp lite olika filmer på www.imdb.com och kolla vad dom har för ratings där.. Jag kollar aldrig på filmer under 6. Då är dom oftast dåliga.

    Predator-filmerna är också spännande. och det är Sci-Fi i all ära! 
  • Deruu

    Tycker att äkta människor som går på 1:an är bra. Kollade på alla avsnitt å tyckte dom var jätte bra! 
     Kollade på SVT play

  • Allinrep

    The Class: En serie som bara fick en säsong. Den bästa kärlekskomedi-serien jag har sett, får mig att både skratta och gråta. Följer flera olika typer av par och singlar och hur deras liv ibland överlappar.

    Dr Horrible's Sing-Along-Blog: En musikalfilm på bara 45 minuter, finns lagligt tillgänglig på youtube. Kärlekskomedi. Superskurk och superhjälte är båda kära i samma tjej, men skurken är den snälla och hjälten är ett svin.

    Scrapped Princess: Anime. Antar att den klassas som äventyr? En tjej (utkastad prinsessa) reser runt med sina äldre fostersyskon, det finns en profetia om att hon ska störta kungadömet och de lever farligt.

  • melicia
    EvelinaN00 skrev 2014-01-25 10:41:18 följande:
    Bra serier
    Vampire Diaries
    the originals
    Teen wolf
    Pretty Little Liars
    Arrow
    Outlander
    Sommaren med släkten
    Belgravia
    Home and away
    Poldark
    Fullt hus
    Vår tid är nu
Svar på tråden Ge tips om bra serier eller film!