• Anonym (Hämndsugen)

Hämnd!! Jag vill ha tips och inspiration!

Jag vill på något sätt ge igen på mitt gamla sviniga ex.
    Karln är den största idiot som gått i ett par skor.

Hur?

Har ni några bra tips på någon fantasifull, elak hämnd?

Tänker just nu på att man skulle kunna limma fast låsen på hans bil, tyvärr är det nog lite för kallt ute för att det ska fungera.

Men jag har dålig fantasi, och tar tacksamt emot tips!!

• Svar på tråden Hämnd!! Jag vill ha tips och inspiration!
  • Nyfiken gul

den bästa hämden är att du är lycklig utan honom - låt han få veta det!

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym

om han är en stor idiot så är väl risken att han inte kommer att fatta hämden. 

• Dagdrömmaren

Tycker inte att du bör göra något som kan få honom att anmäla dig för skadegörelse, kan bli dyrt.
    Brukar kännas bäst o ge honom lite av hans egen medicin, gärna snäppet värre!!

Jag kanske låter som värsta djävulen nu, men inte ska man ljuga heller! Hämnd e gött.

• Dagdrömmaren

Om han är för dum för att förstå hinten av hämnd är det dock inte lika roligt, då är det bättre o lägga din hunds bajskorv i hans brevlåda o springa!!

• Anonym

ge i gen med exakt samma mynt .

• Anonym

jag hämnades på två av mina ex

1 - jag hade sex med hans kusin hemma i vår dubbelsäng, brytningen var då redan ett faktum och jag tackade för kaffet med att ha sex med kusinen.  Som för övrig tycks vara en ex-magnet. Nästan alla tjejer har tagit vägen ut från förhållandet via sex med kusinen....  

2: ett ex jag har barn med gjorde slut på ett ganska fegt sätt , han var en ganska feg stackare för övrigt ändå. Nån vecka efter vi flyttat isär var jag dit med vårt barn för att dom skulle få träffas en stund och insåg att en ny tjej klivit in i hans liv och den tjejen var inte helt medveten om att han nyss separerat och än mindre att han har ett barn. Jag gömde en napp och mina trosor under täcket i sängen. (tjejen skulle komma dit efter vi hade gått hem)  Jag hörde aldrig hur hämden mottogs men den tjejen sågs aldrig till mer i alla fall...

• Flegmatikern

Den bästa hämnden jag läst om var en tjej som tryckte in räkskal i gardinstången hemma hos exet.
    Gissa om det lukta illa efter några dagar : )
    Han letad tydligen som en galning efter källan till stanken.

• Anonym

Hämnas du så visar du att han fortfarande har makt över dig, att du inte kan släppa honom. Bästa hämnden är att hålla huvudet högt och skapa en nytt och bättre liv utan honom.

Svar på tråden Hämnd!! Jag vill ha tips och inspiration!