• ni78

Kan man hitta kärleken på. Krogen ??

Hej nu har jag provat flera dejting sidor utan att få några svar...
    Men nu undrar jag vart kan man hitta kärleken ? Vist jag har festat hos kompisar och träffat tjejer som bara vill vara "kompisar" inget mera när en annan vill mer..
    Vist haran ju krogen och där kan man få hem någon för natten och ha sex med men jag vill ha det där myset fast det funkar ju aldrig med ragg från krogen.... Vad kan jag skriva om mig då ?
    Singel pappa på 34 år
    Tre barn
    Jobb
    Körkort
    Bil
    Lägenhet
    Snäll
    Rolig
    Busig
    Ser ok ut tror jag
    185cm 73kg
    Hur gör jag så jag kan hitta kärleken ??????

Hjälp mig
  • Svar på tråden Kan man hitta kärleken på. Krogen ??
  • Anonym (NEJ!)

Skriv ingen kontakt annons här på detta forumet! För det är det inte till för, och det får man inte heller.

Men ett tipps till dig dom vill hitta en mystjej: Om du är på krogen: Kolla efter dem som ser lite "lantliga" ut. Dem som inte är supersminkade och vacklar omkring i högklackat. Dem som gärna går ut och röker, men klär på sig ordentligt, och inte försöker visa alla sina "behag" när det är  -10 ute.

Dem som som är lugna och bara vill prata lite allmänt. Kanske om musik, eller något annat som du tycker är intressant.

För det finns massor med tjejer som ställer exakt samma fråga som du gör:  De är lika osäkra, och fjantar INTE till sig på ett sexigt sätt.

Du hittar snart någon känner jag!. Observera, det är mitt tipps!Hjärta

• 100kgpappa

Alla mina förhållanden har börjat på krogen/fester, så det går alldeles utmärkt att träffa någon där.

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Smecker
    Anonym (NEJ!) skrev 2013-01-27 07:37:39 följande:
    Skriv ingen kontakt annons här på detta forumet! För det är det inte till för, och det får man inte heller.

Men ett tipps till dig dom vill hitta en mystjej: Om du är på krogen: Kolla efter dem som ser lite "lantliga" ut. Dem som inte är supersminkade och vacklar omkring i högklackat. Dem som gärna går ut och röker, men klär på sig ordentligt, och inte försöker visa alla sina "behag" när det är  -10 ute.

Dem som som är lugna och bara vill prata lite allmänt. Kanske om musik, eller något annat som du tycker är intressant.

För det finns massor med tjejer som ställer exakt samma fråga som du gör:  De är lika osäkra, och fjantar INTE till sig på ett sexigt sätt.

Du hittar snart någon känner jag!. Observera, det är mitt tipps!

Som ser lite lantliga ut?

fotolasse.se/November2006/Lm.jpg
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • visma1
    ni78 skrev 2013-01-27 03:57:14 följande:
    Hej nu har jag provat flera dejting sidor utan att få några svar... Men nu undrar jag vart kan man hitta kärleken ? Vist jag har festat hos kompisar och träffat tjejer som bara vill vara "kompisar" inget mera när en annan vill mer.. Vist haran ju krogen och där kan man få hem någon för natten och ha sex med men jag vill ha det där myset fast det funkar ju aldrig med ragg från krogen.... Vad kan jag skriva om mig då ? Singel pappa på 34 år Tre barn Jobb Körkort Bil Lägenhet Snäll Rolig Busig Ser ok ut tror jag 185cm 73kg Hur gör jag så jag kan hitta kärleken ??????
    Fint försök till kontaktannons, be någon korrekturläsa nästa gång.
  • ni78
    Anonym (NEJ!) skrev 2013-01-27 07:37:39 följande:

Du hittar snart någon känner jag!. Observera, det är mitt tipps!

Hej det var inte meningen att det skulle se ut som en kontaktannons...

Jag skrev bara hur jag är och vad jag har så ni fick en bild av mig...

Jag tackar för dom fina tipsen ni alla har skrivit. Och det verkar som att man kan hitta kärleken på krogen iallafall

• Anonym

Jag träffade frugan på krogen, träffades för snart tio år sedan, har två barn. 

• teknikfreak

Tror också mer på krogen än på nätet, tror folk lätt blir blasé på nätet och inte räknar de som riktiga dejter.
    Alla på krogen är inte stupfulla sa någon ovan och jag håller med.
    Men varför man skulle sikta på "de som gärna går ut och röker men klär på dig ordentligt och inte försöker visa alla sina behag" fattar jag inte alls vitsen med. Varför?

• Feltryck01

Kan man träffa kärleken via ett onlinespel så är det klart att man kan träffa den rätte på krogen ;)

Svar på tråden Kan man hitta kärleken på. Krogen ??