• Pam79cam

    Så ledsen!!

    Jag fick i höstas veta att jag var gravid, 1 vecka innan jag skulle gifta mig och lyckan var totalt... naturligtvis!
    Tiden gick och i vecka 10 fick jag missfall, har nu försökt , visserligen" bara" i 4 månader och använt ägglossningsstickor och fått utslag men ändå har de inte tagit sig.

    Jag blir lika besviken varje gång på mig själv och min kropp när jag sätter mig på toa och mensen kommer, till råga på allt har min allra bästa vän nu blivit gravid och jag är glad för hennes skull men tycker de känns extremt jobbigt. Jag är en person som alla alltid ser som sååå glad och stark hela tiden så jag har liksom aldrig visat att jag är ledsen och när jag fick mitt missfall så skaka jag av mig de och sa att de är sånt som händer och de är kroppens sätt att säga att nått är fel!

    Jo men de är väl klart de är så men de känns ändå för jäkligt! Jag har inte velat prata med någon om detta och ventilerar mig lite här istället... Är de nån som går och bär på samma känsla som mig och hur gör ni för att INTE tänka för mycket som alla säger man ska göra??

     

  • Svar på tråden Så ledsen!!
  • Langtaefterdig

    Hej! Jag lider med dig. Här själv inte fått missfall någon gång men jag och sambon har precis börjat utredning efter 1 års försök. Precis när jag började utredning släppte min bästa vän bomben att hon är gravid. Helt oplanerat... så medan Jag får äta primolut och pergotime, ta blodprov, vul osv så går hon igenom det jag längtat som en galning efter. Det är jättesvårt att hantera. Min bästa vän är medveten om min situation och vår räddning harr varit att prata öppet om allt. Jag har gråtit mängder i hennes famn. Jag hoppas att det tar sig för dig snart. Önskar dig all lycka!!

Svar på tråden Så ledsen!!