• Anonym
    Äldre 27 Jan 14:00
    8990 visningar
    12 svar
    12
    8990

    Funkar "Alli" för att gå ner i vikt?

    För några år sen skrevs det ju mycket om detta preparatet, men sen blev det tyst.
    Har det funkat för någon egentligen?
    Jag har provat allt, men lyckas inte gå ner i vikt, funderar på att testa det... 

  • Svar på tråden Funkar "Alli" för att gå ner i vikt?
  • Äldre 27 Jan 14:52
    #1

    Nej, dom suger. Man skiter bokstavligen ut olja om man äter minsta lilla grej som innehåller fett.

  • Äldre 27 Jan 15:51
    #2

    Inga piller hjälper (och om de gör det så finns det antagligen ganska hemska biverkningar också). 

  • ummabd­illeh
    Äldre 27 Jan 16:45
    #3
    Zayco skrev 2013-01-27 14:52:27 följande:
    Nej, dom suger. Man skiter bokstavligen ut olja om man äter minsta lilla grej som innehåller fett.

    men om man skiter ut fettet i maten, da borde de ju funka?
  • Anonym
    Äldre 27 Jan 17:19
    #4

    Det är väl en mildare variant av Xenical som skall funka typ som... fettantabus. Man blir så dålig i magen av att äta för mycket fett att målet är att man då skall dra ner på eller sluta med fett. Så vitt jag förstått det. Så om du, ts, redan gjort allt du kunnat för att gå ner i vikt så får man väl anta att det även inkluderar att skaffa hälsosamma och bra matvanor. Då vet jag inte om Alli hjälper så mycket. Men jag vet inte. Det faktum att de säger i reklamen att man skall ha sunda matvanor och träna och så när man tar Alli gör väl att åtminstone jag tänker att de i sig inte har så stor effekt.

    "Om du tränar varje dag och lever på Nutrilett samtidigt som du tar Alli som kommer du se resultat!" Duh, typ.

  • Äldre 27 Jan 18:15
    #5
    ummabdilleh skrev 2013-01-27 16:45:47 följande:

    men om man skiter ut fettet i maten, da borde de ju funka?
    Nja fast man kan inte ta bantningspiller o sitta och pilla sig i naveln precis som ovanstående säger, man måste träna och äta rätt. Bantningspillar KAN hjälpa en på traven. Men det kan ha varierande biverkningar och det är inte precis kul att bajsa olja..
  • Anonym (Väl?)
    Äldre 27 Jan 18:20
    #6

    Alli sägs väl verka som så att om du skulle ha gått ner 1 kg med träningen och den bra kosten så går du ner 2 kg istället.

    Själv funderar jag på att äta Modifast från Apoteket för att få en kickstart. Dels för att de smakar bäst av alla jag testat och dels för att en vän som gjort magoperation fick veta av läkaren att den var den enda som gav hjärnan tillräckligt med näring. (Kompisen var tvungen att äta det för att gå ner ett par kg till innan op kunde göras.)

  • Äldre 2 Jul 03:32
    #7

    Xenical är ett bra receptfri fettförbränning medicin (dess den starkare formen av Alli). Du kan köpa det här med en konsultation online du inte behöver en tidigare recept bestrx.net

  • Anonym (Wap)
    Äldre 8 Feb 17:56
    #8

    Helt ärligt är de bästa om du dricker vatten.. Då snackar vi 1 liter vatten per 20 kg för att uppnå viktminskning.. Körde ner kanel stänger i vattnet me som bränner fett. Köpte precis alli ska testa de. Jag gick ner i vikt genom att dricka vatten (6kg) men behöver en knuff till.. Vill testa de då ja slutat röka och gått upp 5 kg, vill gå ner kanske 3 kg.. Hade vart jätte nöjd om det fungerade! Återkommer om Alli fungerade, min diet, biverkningar osv :) btw modifast får väl en att tappa vattenvikt om jag inte har fel? Testa dricka massa vatten ist ska du se att det blir riktigt bra resultat!

  • Fri 9 Oct 2020 13:28
    #9
    +1
    Bantningspiller - acaiberry900.com Jag förlorade 13 kg i mindre än 2 månader och övervikten kom aldrig tillbaka. 
  • Anonym (A)
    Fri 9 Oct 2020 18:13
    #10

    Inga piller fungerar.

Svar på tråden Funkar "Alli" för att gå ner i vikt?