Mitt urinrör känns svullet
Mitt urinrör känns jättekonstigt! Om jag böjer mig framåt så känns det som att det tar i och jag får som en tok-kissnödig känsla. Jag har inte ont där förutom då och om jag trycker på blåsan när jag är kissnödig så känns det jätteobehagligt i urinröret. Jag tog urinprov och urinodling för ca 3 veckor sedan och det visade på vita blodkroppar men inga bakterier. Så jag fick ingen pencillin.
Om jag ligger och sover och drar upp benet så känns det sådär i urinröret igen, att det som "sprattlar till" och känns ultrakissnödigt. Likaså när jag sätter mig ner på en stol och böjer mig framåt. Om jag skulle försöka förklara bara hur det känns så känns det som att urinröret är svullet, men varför skulle det vara det om jag inte har bakterier? Det är ju ingen outhärdlig smärta och det känns inte som urinvägsinfektion då jag haft det flera gånger förut.
Jag har inte fött barn och inte haft sex på riktigt länge, så det kan inte bero på det. Däremot har jag haft svampinfektioner men det känns som att den har gått över nu och det brukar inte yttra sig så, mer att det svider då jag haft sådana besvär i samband med svampen.
Någon som vet eller har någon aning?