• Äldre 27 Jan 22:25
    7649 visningar
    2 svar
    2
    7649

    Träffar gärna nya vänner ifrån Skåne då vi känner oss ensamna

    Hej!

    Vi är en familj ifrån Svedala i Skåne som söker nya vänner med barn, då vi inte har så många vänner med barn sen tidigare och känner oss ensamma. Alla våra andra vänner som inte har barn sviker oss Rynkar på näsan

    Har en dotter på 8 år (2004) som gärna med vill träffa nya vänner att leka med, hon går bra att umgås med barn som är nått år äldre än henne och även barn som är par år yngre.

    Vi gillar att träffa nya vänner där man kan umgås om vardagarna/helgerna samt kunna ta en fika, shoppa, snacka, laga middagar ihop m.m. Glad

    Hör gärna av er så kan man berätta mer.

    Vi vill gärna träffa nya vänner

  • Svar på tråden Träffar gärna nya vänner ifrån Skåne då vi känner oss ensamna
  • Äldre 27 Jan 23:21
    #1

    Hej hej!
    Är en ensamstående mamma med 4 killar mellan snart 7 och ner till 1 år!
    Bor mellan Landskrona och Svalöv och känner inte någon här nere

    Så vi träffas gärna

  • Äldre 8 Jul 12:00
    #2
    +1

    hejsan!!
    såg din tråd och såg ifersig att det var ett tag sen du lade upp den :) men kände att jag/vi var i samma sits som du/ni...vi bodde också i Svedala innan men flyttade till ystad nu för två månader sen ungefär...
    Jag har en dotter på 6 år och vi väntar nu en liten i december 2014. Känner precis som du att vi vill ha fler att umgås med på fritiden, då främst för min dotters skull som inte har så många vänner i vår umgängeskrets som är i hennes ålder...
    hade varit kul att höra från dig!
    Med vänlig hälsning. jenny

Svar på tråden Träffar gärna nya vänner ifrån Skåne då vi känner oss ensamna