• J a d e d

Angående tv6 play

Hoppas att någon kan hjälpa mig med det här otroligt viktiga problemet.

Jag missade säsongspremiären samt reprisen dagen efter av vampire diaries och därmed är jag väldigt ledsen och orolig.
    För att göra det hela jättemycket värre så kan man inte se skiten på tv6 play förrän när de visat NÄSTA avsnitt tydligen. Stämmer detta?
    Tack så jättemycket för svar, jag sliter av mig håret och bara gråter.

Alltså, varför kan jag inte få se helvetesskiten på playkanalen förrän om en hel satans vecka?

In my soul there?s a world for you.
  • Svar på tråden Angående tv6 play
  • Whitetrash86

jag kan dom 2 första avsnitten om jag har premium.

Sen står det att dom visar avsnitten efter att dom visats på tv. Och eftersom det är 2 avsnitt så måste dom ju vänta tills avsnitt 2 sänts om 1 vecka. 

• J a d e d
    Whitetrash86 skrev 2013-01-28 11:10:18 följande:
    jag kan dom 2 första avsnitten om jag har premium.

Sen står det att dom visar avsnitten efter att dom visats på tv. Och eftersom det är 2 avsnitt så måste dom ju vänta tills avsnitt 2 sänts om 1 vecka. 
    Du menar att det är nåt slags dubbelavsnitt och det är därför de inte lagt ut aset på playkanalen ännu?
  • Whitetrash86
    J a d e d skrev 2013-01-28 11:11:19 följande:
    Du menar att det är nåt slags dubbelavsnitt och det är därför de inte lagt ut aset på playkanalen ännu?
    stämmer bra. Inte ovanligt när det gäller premiärer. 

Stär avsnitt 2, 40 min. 
  • J a d e d
    Whitetrash86 skrev 2013-01-28 11:15:11 följande:
    stämmer bra. Inte ovanligt när det gäller premiärer. 

Stär avsnitt 2, 40 min. 
    Aha! Tack snälla du. Nu kan jag andas lugnt igen.
  • J a d e d
    Lian Kesko skrev 2013-01-28 16:38:18 följande:
    Du kan ju smygtitta här då.

www.swefilmer.com/the-vampire-diaries-s04e01/...

Inget olagligt att titta på streamat material. Glad
    Fast kanske tråkigt att titta ända fram till avsnitt 11 på säsong fyra. Men där har de ju avsnitten med svensk text också. 
    Lian. Hjärta Bara hjärta!

Du utgår från att jag har skrupler Jag är bara djupt oteknisk men nu är jag dessutom glad Solig
  • Evelynesmamma93
    J a d e d skrev 2013-01-28 10:42:53 följande:
    Hoppas att någon kan hjälpa mig med det här otroligt viktiga problemet.

Jag missade säsongspremiären samt reprisen dagen efter av vampire diaries och därmed är jag väldigt ledsen och orolig.
    För att göra det hela jättemycket värre så kan man inte se skiten på tv6 play förrän när de visat NÄSTA avsnitt tydligen. Stämmer detta?
    Tack så jättemycket för svar, jag sliter av mig håret och bara gråter.

Alltså, varför kan jag inte få se helvetesskiten på playkanalen förrän om en hel satans vecka?
    Du, varför går du inte in på tv-links.eu? Där kan du se alla tv shower du vill. Folk lägger ut länkar så det är bara att kolla. På  denna länk tvpc.com/Channel.php, kan du varje fredag natt(natten till fredag) kolla på serien LIVE. Alltså livestreama
    Det är så jag följer serien. TV är ju så efter:) 
Svar på tråden Angående tv6 play