• flower6

På vilket försök klara du ditt körkort på.....och var körde du upp

Hej

På vilket försök klara du ditt körkort på....och var körde du upp

Tacksam för svar   

• Svar på tråden På vilket försök klara du ditt körkort på.....och var körde du upp
  • Maybe

Körde privat med min pojkvän i nästan två år, med ett halvårs uppehåll emellan då vi inte hade bil.
    Sen skrev jag in mig på körskola och började kombinera privat körning med körskola och klarade teori och uppkörning på första försöket.  

• mammamebarn

Intensivkusr i Laholm, uppskrivning och uppkörning i Halmstad, klarade skrivningen på första, körningen på andra.

• TheSunset

klarade både skrivning och uppkörning på första försöket. Körde upp på Hisingen i gbg.

• Pluttan

På första försöket. Körde upp i Karlskrona.

~pojke 2000 flicka 2012~♡
  • Hihi2

Jag klarade uppkörningen på andra försöket. Körde upp i Sollentuna :) 

• jashrinah

klarade mig på en uppkörning , körde upp i sandviken utanför gävle och det är en super stad att köra upp i ! 

• Momalicious

Klarade båda proven på första försöket, körde upp i Kungälv utanför Göteborg.

• flysan88

Körde upp i Solna (Stockholm) och klarade det på första, dock fick jag lova att bli bättre på att titta i "döda vinkeln" :) Tog lektioner på körskola endast (mina föräldrar hade varken tid eller lust att köra med mig) och körde i samma områden som jag sedan fick köra på uppkörningen!

Svar på tråden På vilket försök klara du ditt körkort på.....och var körde du upp