• evsan

    BF April Sundbyberg, stockholm??

    Hej alla glada! :)

    Jag undrar om det finns några fler där ute som har BF i april och bor i Sumpan i stockholm?

    Jag missade nämligen att gå på den sk. "mamma-gruppen" hos MVC och har därmed ingen i samma situation som mig.. Vore kul att hitta fler blivande mammor som ska ha barn i april.    

    Hojta till vettja så kan vi kanske ta en fika någon dag? =) Vi kanske blir ett helt gäng.. Vem vet?

    Kram    

  • Svar på tråden BF April Sundbyberg, stockholm??
  • MammaMR

    Hej! Om en vecka kommer våran lilla plutt (planerat snitt) Bor centralt i Stockholm och är 25 år och inte så många vänner med barn här. Skulle vara jättetrevligt med promenader/fika/prat med andra mammor. Inboxa gärna :)

  • lovechiild

    Hej! Min dotter är född i januari men vi bor i Hallonbergen i alla fall Kanske har lust att ses trots att hon är lite äldre?

  • Elichard

    Hej! Bor på gränsen Sumpan/Mariehäll BF 24 maj. Väntar mitt andra barn. Har inte heller gått på någon föräldrakurs denna gången heller. Skulle vara kul att följas åt

  • MalinM91

    Hej :) jag bor i Hallonbergen, har en son på 1 1/2 år och väntar nu en liten flicka som är beräknad att komma 13 april. Har inte heller så många att umgås med och fick inte så bra kontakt med andra mammor på mammagrupperna tyvärr. Jag ses gärna på en fika så fort lill tösen tittat ut, då hon kan komma när som helst :)

Svar på tråden BF April Sundbyberg, stockholm??