• Äldre 28 Jan 18:40
    9793 visningar
    10 svar
    10
    9793

    Jan Rosenqvist i Landskrona, någon som besökt honom?

    hej!
    Undrar som ovan, någon som besök honom eller någon annan zonterapeut och blivit gravid därefter?!

     

  • Svar på tråden Jan Rosenqvist i Landskrona, någon som besökt honom?
  • Äldre 28 Jan 19:21
    #1

    puff!

  • Äldre 28 Jan 20:28
    #2

    puff.....

  • TWH
    Äldre 28 Jan 20:36
    #3

    Tyvärr inte, lycka till!

  • Äldre 28 Jan 21:19
    #4

    Ja, jag har varit hos honom, en fascinerande man! Dock fann han inga "fel" på mig som behövde åtgärdas , vilket egentligen ter sig lite märkligt med facit i hand... Då visste jag inte så mycket Flört Men han är välrenommerad och som med det mesta annat i detta så tycker jag varför inte Solig Give him a chance!!

  • Äldre 28 Jan 21:23
    #5

    Zinfandel: Så han bara tittade på dig en gång och sa att allt va bra? Fick du barn sen eller hur gick det?!
     

  • Äldre 28 Jan 21:26
    #6
    annaa83 skrev 2013-01-28 21:23:56 följande:
    Zinfandel: Så han bara tittade på dig en gång och sa att allt va bra? Fick du barn sen eller hur gick det?!
     
    Nädu, så enket är det inte! Han kände på fötterna och tryckte och klämde men konstaterade att jag inte behövde några behandlingar, vilket iofs är ett sunt tecken på att gubben inte bara är pengaglad Glad men se några bebbar har vi ännu inte sett skymten av OskyldigFlört
  • Äldre 28 Jan 21:30
    #7

    ja jo, klämde på fötterna, det var det jag menade. 

    Tråkigt att han inte kunde hjälpa dig! Hoppas ni snart får eran bebis! 

  • Äldre 29 Jan 20:07
    #8

    puff!!

  • Äldre 30 May 23:03
    #9

    Jag har varit hos honom och samma sak, han tryckte på mina fötter och meddelade att det inte var något fel och han visste inte varför jag inte blivit gravid. Jag menade på att det ev också kunde vara min man, då han också är lite äldre...deras fertilitet blir ju inte bättre den heller... Han rekommenderade då att min man skulle börja ta L'Arganin, från hälsokosten. När jag sedan var i butiken så rekommenderade tjejen i kassan att jag ev skulle prova Emax, då hennes mamma blivit gravid efter att ha tagit detta. Jag köpte båda och blev gravid direkt....efter att ha försökt i 2 år utan resultat. Vår älskade Lucas föddes 9 månader senare. Jag vet ju inte med säkerhet om det var allt detta som hjälpte, men värt ett försök Tyckte iallafall att Jan var en genuin man och inte alls girig, då han likaväl kunde ha sagt att jag måste komna tillbaka 10 ggr...betalade bara 300:- och jag tror än idag att han hjälpte till Kram och ge inte upp!

  • Sun 8 May 2022 20:35
    #10

    Japp! Han fick igång min sedan flera år tillbaka försvunna mens efter grov felbehandling inom reguljär-vården. Det tog ett par timmar efter beh så drog hela systemet märkbart igång, mens på dag 2 efter. Gravid vid första cykeln. Jag var i 30 års åldern och hade det inte varit för Jan hade jag def varit barnlös. Jag går alltid till honom efter reg vården har fått 3 försök och misslyckats sedan dess. Jag är honom evigt tacksam. 

Svar på tråden Jan Rosenqvist i Landskrona, någon som besökt honom?