• lille Birger

    Hur reagerar du, kvinna, om en mamma frågar som du kan dansa på hennes sons fest?

    Hur reagerar du, kvinna, om en annan mamma som har en son i samma klass som ditt säger att du är oerhört vacker och att hon vill att du ska dansa i bikini på hennes sons födelsedagsfest?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur reagerar du, kvinna, om en mamma frågar som du kan dansa på hennes sons fest?
  • Whitetrash86

    Att någon tycker att jag är vacker nog att dansa i bikini skulle jag nog se som smickrande.

    Men skulle skratta så jag fick ont i magen bara av tanken att få frågan om jag skulle dansa i bikini på en fest. Nä sånt får dom anställa proffs för.

  • lille Birger
    Whitetrash86 skrev 2013-01-28 21:43:02 följande:
    Att någon tycker att jag är vacker nog att dansa i bikini skulle jag nog se som smickrande.

    Men skulle skratta så jag fick ont i magen bara av tanken att få frågan om jag skulle dansa i bikini på en fest. Nä sånt får dom anställa proffs för.
    Jag tycker att du verkar ha fin kropp!
  • Dixie

    Jag skulle skratta.... Skulle inte förstå varför några 7 åringar skulle vilja se mig dansa i bikini.......

  • Isnogood

    Annat.

    Skrattar hejdlöst asgarv, lär ta en halv evighet bara för att samla ihop mig tillräckligt mycket för att kunna säga tack men nej tack.
    -Hon skulle BITTERT ångra sig om jag ställt upp, då jag inte kan dansa.

    -Brukar vara mitt nykterhetstest...om jag kliver ut på dansgolvet= Har druckit aningen för mycket o dags o lägga av.     


    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • fortsätt paddla

    Jag hade dansat lite för henne...
    Hon frågar någon annan...hur vacker jag än är.

  • FruSen
    augustisten skrev 2013-01-28 21:41:06 följande:
    Jag hade skrattat i fjorton dar. Minst.
    Hahaha, samma här
  • Butterscotch

    Jag hade undrat vad det var för fel i huvudet på henne. Inte för att jag inte är snygg, men man måste ju vara rätt konstig om man ens kommer på att fråga någon en sån sak - varför skulle en vuxen kvinna dansa i bikini inför några barn/ungdomar?

  • Andromeda

    Jag skulle ställa upp på en gång! Jag menar, vem av oss har inte haft en dansande man/kvinna på våra födelsedagskalas som barn? För mig var höjdpunkten då jag fyllde 11 och Nickes pappa dansade loss till I´m Too Sexy. Oj vad vi klappade och beundrade honom, det är inte alla 40-åriga män som klär i string. 

    Drömmer 

Svar på tråden Hur reagerar du, kvinna, om en mamma frågar som du kan dansa på hennes sons fest?