• Anonym

känner mig tom, ensam, ledsen är less på singel livet å att sitta ensam varenda freda :(

känner mig tom, ensam, ledsen, är trött på å vara singel å bara hitta killar som inte vill visa sina känslor! Var finns dom killarna som vågar visa sina känslor öppet?

hur jag än gör så verkar ja vara en magnet för alla Bad Boys !

Är så innerligt trött på singel livet å att sitta ensam varenda jk fredag !

• Svar på tråden känner mig tom, ensam, ledsen är less på singel livet å att sitta ensam varenda freda :(
  • Anonym (Här...)

...Har du en singelkille som också är trött på singellivet.

• dinvänhuckleberryfinn

Lider med dig. Dock är jag raka motsatsen till en bad boy. Är skötsam medborgare, ska enligt familjeliv inte vara ful, sund ekonomi o bra utbildning. Ändå är man ensam

something is happening here. But you don't know what it is. Do you, Mr Jones?
  • Anonym (Ensam tjej)

Är också ensam, träffar fel killar jag med. Någon gång måste den rätta dyka upp väl?

• Anonym

orkar inte söka på dejting sidor längre känner liksom att ja gett upp hoppet där

• Anonym

går ju inte precis å gå fram i mat varu butiken å fråga killar om dom är singlar :/ är allt för blyg för det

• Sensitiveguy

Jag är en mycket känslosam och öm kille som trots detta inte har hittat någon som jag klickar med. Till skillnad från din beskrivning så verkar många tjejer uppfatta mig som för snäll.

• Anonym (Man)

Tjejer söker killar som tar för sig och blir sedan olyckliga när de är egocentrerade.

Killar söker tjejer som är känslosamma  och blir sedan olyckliga när de är oberäkneliga och krävande. 

• mikipiki

Jag med. Hade varit helt underbart att lyckas hitta någon, men det verkar som att jag aldrig riktigt klickar med någon :( jag trivs bra med att vara singel och kan vara lycklig ändå, men jag saknar ändå närheten och att 'ha någon'.,

Svar på tråden känner mig tom, ensam, ledsen är less på singel livet å att sitta ensam varenda freda :(