• Anonym (Natt&Dag)

Någon som vet något om macrolane?

Funderar på att låta läkarna spruta in macrolane på mig. Är det någon som hört om det fungerar bra eller har egen erfarenhet av det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-29 01:29
    Jag glömde skriva att det är ett medel man sprutar in i kroppen som gör saker bättre. Jag lider av en extremt smal penis på 13-14cm i omkrets och hört att man kan förstora den med 5-6cm med en snabb injektion som vara ett år och kostar ca 25 000.

• Svar på tråden Någon som vet något om macrolane?
  • Anonym (Natt&Dag)
    lia27 skrev 2013-01-29 01:36:52 följande:
    Oj det var dyrt 25000. Hur många ml?
    Vet inte exakt, har länge tänkt boka en tid men inte vågat. Vill höra om folk har en erfarenhet av det eller hört något. Jag orkar inte längre leva med det jag har.
  • Anonym (Natt&Dag)
    Goochglad skrev 2013-01-29 10:31:53 följande:
    Är inte de farligt? Skeptisk alltså.

Jag var också skeptisk men till och med tidningarna skriver om att det är

enkelt så jag tänkte om någon här visste något om det.

Det är galet mycket pengar men har man er handikapp så kanske det är värt det för sånna som mig. Vill inte bli impotent på köpet bara
  • Nallet
    Anonym (Natt&Dag) skrev 2013-01-29 15:13:47 följande:

Jag var också skeptisk men till och med tidningarna skriver om att det är
    enkelt så jag tänkte om någon här visste något om det.

Det är galet mycket pengar men har man er handikapp så kanske det är värt det för sånna som mig. Vill inte bli impotent på köpet bara
    Det finns alltid biverkningar, även om de inte är så vanliga. Sedan måste du tänka på om det verkligen är värt 2000-3000kr i månaden.

Sedan som med alla andra plastikingrepp så måste man hitta någon som är erfaren av just den sortens ingrepp (inte en som har gjort det 1-2 gånger under sin karriär) annars kan det bli väldigt fel.

Du får helt enkelt läsa på mer och sedan ta beslutet själv. Och om du väljer att göra det så se till att hitta information om vem som gör det bästa jobbet inom detta området, gå INTE till den första, bästa och billigaste.
  • Anonym (Gabby)

Det är inte smalt med en sån omkrets! Gud! Alla dessa trådar som startas av män som har helt normala prinsar... Jag har alla gånger sex med en man som har den penis du ha TS än nån som har nån slags silikonkuk.

• Anonym (Natt&Dag)
    Nallet skrev 2013-01-29 16:29:35 följande:
    Det finns alltid biverkningar, även om de inte är så vanliga. Sedan måste du tänka på om det verkligen är värt 2000-3000kr i månaden.

Sedan som med alla andra plastikingrepp så måste man hitta någon som är erfaren av just den sortens ingrepp (inte en som har gjort det 1-2 gånger under sin karriär) annars kan det bli väldigt fel.

Du får helt enkelt läsa på mer och sedan ta beslutet själv. Och om du väljer att göra det så se till att hitta information om vem som gör det bästa jobbet inom detta området, gå INTE till den första, bästa och billigaste.
    Tack för svaret. Jag fattar också att detta inte är någon man bara gör i all hast.
    Anonym (Gabby) skrev 2013-01-29 16:36:40 följande:
    Det är inte smalt med en sån omkrets! Gud! Alla dessa trådar som startas av män som har helt normala prinsar... Jag har alla gånger sex med en man som har den penis du ha TS än nån som har nån slags silikonkuk.
    De undrar jag. Det som driver mig är ju att jag fått insyn i hur det verkligen ligger till Många säger att den inte har betydelse för att vara snälla men skulle man stöta på en riktigt grov är det de bästa. Men jag får tro ditt ord. Tack för ditt svar. Alla skriver dock om hut viktigt utfyllnad är och det kan man ju aldrig göra med 13-14cm i omkrets.

• Anonym (Gabby)

Mätte mina vibratorer/dildos som är för att användas inuti, de ligger på mellan 8-13 cm omkrets. Perfekt för mig, annars skulle jag inte köpt dem, eller hur.

• Goochglad
    Anonym (Gabby) skrev 2013-01-29 18:33:34 följande:
    Mätte mina vibratorer/dildos som är för att användas inuti, de ligger på mellan 8-13 cm omkrets. Perfekt för mig, annars skulle jag inte köpt dem, eller hur.
    Samma här. Den grövsta dildon jag har är ungefär 13 i omkrets och den fyller mig ordentligt kan jag säga. På ett sätt som är skönt och inte bara känns uppspärrat. Men detta hjälper nog inte din man. Eller?
  • Goochglad

Eller du är mannen som vill operare dig? läste fel. Men seriöst. Jag skulle bli förbannad om min man gjorde den större än vad du har. Det hade liksom inte tjänat någonting tilll alls. Får man fråga hur lång den är?

• Anonym (Natt&Dag)
    Anonym (Gabby) skrev 2013-01-29 18:33:34 följande:
    Men jag tror ändå minst 15  omkrets hade gjort sig bättre i dig...och du är säkert man eftersom du är anonym
    Goochglad skrev 2013-01-29 22:43:49 följande:
    Eller du är mannen som vill operare dig? läste fel. Men seriöst. Jag skulle bli förbannad om min man gjorde den större än vad du har. Det hade liksom inte tjänat någonting tilll alls. Får man fråga hur lång den är?
    Ja det är jag som funderar på det. runt 18 i längd. Alltså en extremt smal penis och lite för lång som kvinnor hatar.

• Anonym (Gabby)
    Anonym (Natt&Dag) skrev 2013-01-29 22:47:35 följande:
    Men jag tror ändå minst 15  omkrets hade gjort sig bättre i dig...och du är säkert man eftersom du är anonym
    Goochglad skrev 2013-01-29 22:43:49 följande:
    Ja det är jag som funderar på det. runt 18 i längd. Alltså en extremt smal penis och lite för lång som kvinnor hatar. 

Nej det hade gjort ont. Om jag ville ha större omkrets på mina dildos hade jag köpt det. Tillskriv mig inte sexuella preferenser som jag inte har. Kan garantera att jag inte är man och orsaken till att jag är anonym är kanske, hmm... att jag diskuterar storleken på mina dildos på ett familjeforum där jag har vänner irl! Självklart vill jag vara anonym då, det är för mig ett privat ämne.
  • Lian Kesko

Försvinner inte macrolane efter ett år? 25000 i året känns lite väl mycket pengar för att få en större balle.

• Anonym (Natt&Dag)
    Anonym (Gabby) skrev 2013-01-29 23:51:24 följande:

Nej det hade gjort ont. Om jag ville ha större omkrets på mina dildos hade jag köpt det. Tillskriv mig inte sexuella preferenser som jag inte har. Kan garantera att jag inte är man och orsaken till att jag är anonym är kanske, hmm... att jag diskuterar storleken på mina dildos på ett familjeforum där jag har vänner irl! Självklart vill jag vara anonym då, det är för mig ett privat ämne.
    Jag tror dig. Önska jag kunde ta till mig det du säger men för många här runt om på FL och i amhället säger annat.
    Lian Kesko skrev 2013-01-29 23:55:07 följande:
    Försvinner inte macrolane efter ett år? 25000 i året känns lite väl mycket pengar för att få en större balle.
    Galet mycket pengar är det. Men som jag sa, ett handikapp kanske är värt att bekosta om det nu går.

• Lian Kesko
    Anonym (Natt&Dag) skrev 2013-01-30 00:00:23 följande:
    Jag tror dig. Önska jag kunde ta till mig det du säger men för många här runt om på FL och i amhället säger annat.

Galet mycket pengar är det. Men som jag sa, ett handikapp kanske är värt att bekosta om det nu går.

Men jag har för mig att man kan få en mer permanent lösning, om man tar sitt egna fett. Däremot är kostnaden högre men då behöver man ju inte göra det varje år heller.
  • Anonym (Natt&Dag)
    Lian Kesko skrev 2013-01-30 00:02:47 följande:
    Men jag har för mig att man kan få en mer permanent lösning, om man tar sitt egna fett. Däremot är kostnaden högre men då behöver man ju inte göra det varje år heller.
    Vart har du hört det och vad handlar det om?
  • Lian Kesko
    Anonym (Natt&Dag) skrev 2013-01-30 00:12:58 följande:
    Vart har du hört det och vad handlar det om?
    "

Vid en penisförtjockning placeras fettceller eller ett läderhudstransplantat mellan svällkropparna och huden på penis. På så sätt åstadkoms en förtjockning med upp till 30% i slakt- och upp till 10% i erigerat tillstånd.

Fettcellerna tas från ett annat ställe på den egna kroppen och injiceras under huden på penis. Normalt används ca 20-30 ml."

Det är väl det som kallas kirurgiskt ingrepp. Men jag är inte så insatt i det. 

Svar på tråden Någon som vet något om macrolane?