• sofia123

Tips på hur man bäst kåtar upp er killar ?!

Okej... killar är väl rätt så lätta att kåta upp.. Jag behöver inspireras lite så jag skulle vilja veta vad ni killar tänder extra på i sängen runt förspelet? Hur kan jag göra sexet intressantare? Så guys, (tjejer också ifall ni vill dela med er) hur går man "the extra mile" i sängen med er? och nu snackar jag under avklädnaden förspel avsugning under sexet etc  - u name it :) 

• Svar på tråden Tips på hur man bäst kåtar upp er killar ?!
  • Lian Kesko

En tjej som vågar ta för sig och vet vad hon vill. Finns inget bättre än det tyvärr.

• linjes
    Lian Kesko skrev 2013-01-29 03:37:23 följande:
    En tjej som vågar ta för sig och vet vad hon vill. Finns inget bättre än det tyvärr.

Tyvärr?
  • irriducbili
    linjes skrev 2013-01-29 06:23:06 följande:

Tyvärr?
    Ja, antar att han menar att det är svårt att hitta kvinnor som tar för sig.
    As a child I could walk on the ceiling
  • Lian Kesko
    linjes skrev 2013-01-29 06:23:06 följande:

Tyvärr?
    Ja, det finns inget bättre än när en tjej vågar ta för sig och säger vad hon vill. Att ha sex med någon som ligger stilla och förväntar sig att mannen ska ta alla initiativ är dötrist.

Så tyvärr finns det inget bättre än det för mig. Våga ta för sig och våga säga vad man vill. 
  • Anonym
    Lian Kesko skrev 2013-01-29 03:37:23 följande:
    Jag tillhör den som håller med dig. Men tyvärr anses det nog vara mer brukligt om det är mannen som vågar ta för sig. Och jag skulle nästan våga påstå att det stora flertalet tjejer också fordrar detta tyvärr.
  • MickyMeat

Håller med föregående. Engagemang är upphetsande!

• sandlilja
    Mangbg skrev 2013-01-29 19:46:53 följande:
    Kom naken och ta med öl
    haha, det låter enkelt och okomplicerat!
  • Anonym
    Mangbg skrev 2013-01-29 19:46:53 följande:
    Kom naken och ta med öl
    och it's a done deal
  • Mangbg
    sandlilja skrev 2013-01-29 19:52:39 följande:
    haha, det låter enkelt och okomplicerat!

japp...och funkar varje gång...:)
  • Anonym (tjejen)

Jag brukar bara trycka mig mot min pojkvän och sen viska i hans öra vad min plan är med honom. Hur jag ska slita av honom kläderna och göra exakt det jag känner för... brukar inte ta mer än några nanosekunder sen har jag fått respons så att säga ;)

• singel pappa83
    Anonym (tjejen) skrev 2013-01-29 19:57:30 följande:
    Jag brukar bara trycka mig mot min pojkvän och sen viska i hans öra vad min plan är med honom. Hur jag ska slita av honom kläderna och göra exakt det jag känner för... brukar inte ta mer än några nanosekunder sen har jag fått respons så att säga ;)
    Det funkar garanterat oxå! 
  • Anonym (mmmm)

Hon klär sig snyggt, gärna kjol och strumpbyxor. 
    Snygga skor/ svarta stövlar /pumps.
    Sträcker på  och visa lite attityd och smyger inte som om hon var rädd.

Det ska funka så att om du går igenom en galleria med ett stengolv så går du på ett sådant sätt
    att det hörs att du kommer. En kvinna med attityd vågar visa att här kommer jag.och jag vet vad jag kan och jag vet vad jag vill med min kropp. Vill du och vågar vara med så finns jag i det här formatet. Männen noterar direkt en sådan kvinna!

Är hon  intresserad av en kille så tittar hon i hans ögon... länge  länge . Hon vet precis hur länge hon ska titta för att visa att hon  är intresserad. En sådan kvinna visar vilka män som får " make a move". 
    En del tror att de har en chans bara för att de har sett henne. Men de får ofta vända tomhänta. 
    Har hon inte noterat dem så är de inte med på banan.

Hon vågar sminka sig för att hon vill det. Hon visar att hon är stark, sexig, levnadglad och en kvinna som vet vad hon vill. Hon tror på jämlikhet men skulle aldrig få för sig att vara en genushäxa. Hon vet att det finns en skillnad mellan män och kvinnor och det tycker hon om. Hon har en mjukhet med men det är inte alla som får se den. inte för att hon är rädd för att visa den utan för att hon har integritet.

Det är en kvinna som inte alla men som många  män blir uppkåtade på. 

• FruT81

Överraskade min man med att stå naken i sovrummet när han kom o la sig, band för ögonen på honom och klädde av honom :) sen gjorde jag vad jag ville ;) hohoho

• Anonym (avundsjuk)
    Anonym (tjejen) skrev 2013-01-29 19:57:30 följande:
    jag önskar att det vore så lätt här....
    singel pappa83 skrev 2013-01-29 20:33:51 följande:
    Det funkar garanterat oxå! 
    avundsjuk

• Anonym (tjejen)
    Anonym (avundsjuk) skrev 2013-01-29 21:45:43 följande:
    jag önskar att det vore så lätt här....avundsjuk

Vad är problemet hos er? Är problemet att han inte får upp den eller att du inte har fantasi?
Svar på tråden Tips på hur man bäst kåtar upp er killar ?!