• johananas

Skötväska - Skip hop eller OiOi?

Vad har ni att säga om dessa? Verkar som att Skip Hop är mer "inne" just nu... Vilken är bäst/snyggast/mest praktisk etc...?

• Svar på tråden Skötväska - Skip hop eller OiOi?
  • vincere

Hade skiphop messenger tror jag den hette. Skitbra, rymlig, bra med fack, underlag för blöjbyte, kanon knäppning för upphängning på vagnen. Snygg, stilren och lätt att hålla ren å fräsch. 

Funderar på att investera en likadan, igen! ;) 

• Mitarashi

Hade en skiphop men bytte snabbt till stadiums cyckelväska och en JU-JU-BE packabe ;)

• Bräckehäxan

Köpte först emmaljungas väska tillsammans med vagnen, men då både jag och maken vill handtaget ganska högt så gled väskan hela tiden ner. Irriterande! Köpte en skip hop dash deluxe och älskade den, bra fästen stråkkvartett runt! Ska ha en skip hoppen denna gången!!

• shine

SkipHop duo hade jag kan INTE rekommendera den. Regnade in, trång och oöverskådlig eftersom den är smal och st inget lock.

Köpte till slut en på stadium för 99 kr på rekommendationer här på FL. Det var stor skillnad! Kändes som om jag fick plats med mer grejer och mina problem försvann.

Enda fördelen är att SkipHop har speciella fästen för att hänga på vagnen. Har sett att det finns barnvagnskrokar att köpa (har dock inte provat dom). Det blir en bättre OCH billigare lösning.

Svar på tråden Skötväska - Skip hop eller OiOi?