• Anonym (orolig)

vad ska man tro??

FlerA GÅNGER i vårt 6åriga förhållande har jag hittat sex chattar olika slag i våran dator, surfplatta och mobil mm! Några gånger har min sambo erkännt när jag konfronterade honom men andra gånger menar han att någon hackat sig in i vår dator förrätt roa sig med att låtsas vara han!! Kan man ens göra så?? Å varför skulle ngn få ut ngt av detta?? Jag vet inte vad jag ska tro! Blir jag lurad?? Har du någonsin hört ngt som detta??

• Svar på tråden vad ska man tro??
  • Gerd parterapeuten

Hej!

Flera gånger har du konfronterat din sambo och han har eränt. Det betyder ju att det faktiskt har skett och det är illa nog tycker jag. Det finns ett problem här som skadar er relation. Eftersom du konfronterat honom tyder det ju på att han inte berättat självmant utan endast då du tryckt på. Det kan tyda på att han hellre undviker sanningen än berättar den för dig. Jag får ett intryck att det inte är sannolikt att någon annan hackat in sig i er dator, tyvärr. Att sexchatta med andra uppfattas oftast som ett hemlighetsmakeri och svek. Det gagnar inte relationen utan skapar tvärtom problem. Därmed behöver ni få bukt med detta om ni och er relation skall må bra i längden.

Hälsningar

Gerd  

Svar på tråden vad ska man tro??