En KK i Uppsala...
Hur går man tillväga? Har inga tjej-kompisar som jag skulle fråga.. och är inte en sån som desperat hänger på baren. Kanske finns några bra tjejer här inne? :)
Hur går man tillväga? Har inga tjej-kompisar som jag skulle fråga.. och är inte en sån som desperat hänger på baren. Kanske finns några bra tjejer här inne? :)
bodycontact eller knullkontakt kanske?
Beror lite på, är faktiskt en fråga om kemi. Kk är väl något man blir, tror att många tjejer skulle bli avtända av frågan, iallafall jag.
Ahh nån som apar efter mig
Och hur gick det för dig Teglebo? Hittat någon än? ;)
Sexsidor på nätet funkar inte för killar, och jag tror inte att jag skulle vilja träffa någon därifrån heller..
Kör på bc finns många killar men går få svar ;) jag är tjej fick massa svar men jag letade själv hittade min kk där träffats någon månad nu så visst kan man ha tur ;) jag är en helt vanlig tjej som ville ha lite extra man behöver inte va knäpp bara för man är på bc
Jag du jag har varit i samma tankar men man vill ogärna betala för att vara med på någon sida...inte som det går att gå fram till nån och säga "tjäna,kk..nått för dig "