• carolinnen

Köpa penslar till akrylnaglar i fysisk butik?

Jag har nyligen kommit igång med att bygga akrylnaglar. Startade mitt pyssel med billiga syntetpenslar från ebay och dessa är nu totalt förstörda. Jag väntar på en bra riktig pensel som är på väg hit från USA, men jag skulle vilja ha något att pilla med tills den kommer hit!

Jag testade att köpa akrylfärgpenslar från Biltema, men det var ingen vidare hit direkt. Gick inte att bygga naglar med, haha. Så jag vänder mig till er, vet ni någon fysisk butik där man kan köpa en någorlunda vettig pensel till att bygga naglarna med akryl?

• Svar på tråden Köpa penslar till akrylnaglar i fysisk butik?
  • Duckan

Var bor du? I stockholm finns en affär på Sveavägen, minns ej namnet, men i höjd med Hard Rock ungefär. Nätshoppar (svenska) finns ett gäng och de borde väl kunna leverera på några dagar?

• carolinnen
    Duckan skrev 2013-01-29 16:45:50 följande:

Var bor du? I stockholm finns en affär på Sveavägen, minns ej namnet, men i höjd med Hard Rock ungefär. Nätshoppar (svenska) finns ett gäng och de borde väl kunna leverera på några dagar?

Bor i Linköping tyvärr.

Jo, det finns ju en del, men jag är så ivrig bara så jag skulle vilja åka och köpa en direkt och inte sitta hemma och vänta på posten haha. Blir galen på väntan!
  • Nyfniken83

Köp en i mårdhår från make up store.. Det använde jag i början. Funkar helt ok!

• Matildakallsgard

tror inte det finns fysiska butiker för kvalitets grejer till akryl och gele såvida man inte är utbildad. 
    Om du är utbildad finns det nog cash and carry någonstans. Ex. Pronails! 

Det man inte kan laga med silvertejp, är sönder.
Svar på tråden Köpa penslar till akrylnaglar i fysisk butik?