• telgebo

Din bästa skönhetsblogg

Har du en skönhetsblogg eller vet du några bra sådana? Jag har letat på nätet efter det men hittar inga bra.

Söker en blogg där det inte bara kryllar av asdyra ansiktsprodukter, hårprodukter och smink utan en bra blogg för oss normala människor som inte badar i pengar.

Tipsa mig gärna.

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Svar på tråden Din bästa skönhetsblogg
  • La Lola

Det här är den enda jag stått ut med.
    Jag är inte så överdrivet intresserad av sånt där men den här bloggen kan jag kika på ibland.
    nyheter24.se/modette/lindahallberg/

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • LillaJag06

Ska bloggen bara innehålla smink, krämer, parfym och sånt eller ska det vara blandat?

• telgebo
    LillaJag06 skrev 2013-01-29 18:41:49 följande:
    Ska bloggen bara innehålla smink, krämer, parfym och sånt eller ska det vara blandat?

Allt som har med skönhet att göra som hår, ansikte, träning, naglar, estetisk kirurgi mm mm. Allt av intresse men inte med svindyra produkter som inte en vanlig svensson tjej inte har råd med.
  • knightcat

Beleza-blogg.se rekommenderar jag. Det är både en del prisvärda märken som Clinique, Weleda, Clarins och Biotherm (som vanliga svenssons har råd med) samt lite dyrare typ Dior och Chanel.

• Duckan

Linda Hallberg på Modette och Helen Torsgården på Veckorevyn kan du kolla in.

• telgebo

Åh tack för alla tips på bloggar. Kommer ni på nån mer så tipsa gärna.

• Cherie

Tipsar oxå om beleza och Linda Hallberg.
    Men kolla även in dessa: fröken rosa, make up on my mind, killer collours, purity beauty, bjutiful me, the Beauty departement

• telgebo

Toppen, tack för alla tips på bra bloggar, nu har jag några sparade bland mina favoriter.

Fortsätt gärna tipsa om ni kommer på fler.

• Ekosnygg

Bra bloggar som jag själv kikar in och får inspiration från Www.Naturligtsnygg.se www.ekolicious. se Hos dem kan ni kika in på andra också läsvärda bloggar . Ekolicious brukar tipsa om många bra budget tips

Svar på tråden Din bästa skönhetsblogg