• Linisen92

Söker någon synsk/med medial förmåga/spådam..

Hej!

Jag söker någon som skulle kunna försöka tolka, eventuellt se framåt i tiden samt nuvarande tillstånd.
    Jag har drömt en återkommande dröm om samma person, men varje dröm har alltid varit en fortsättning på förra drömmen, lite som en serie med flera avsnitt. Drömmarna har påverkat mig både om nätterna när jag drömmer dem, men också på dagarna när jag vaknar. De försvinner inte, utan finns där hela tiden. Personen i drömmen är en man och han förföljer mig i drömmarna, med andra ord. Det känns som drömmarna försöker säga mig något, samtidigt får jag en känsla om att det kanske kan finnas ett öde eller en verklighet i dem.

Nåväl. Jag börjar bli riktigt tokig över detta nu, börjar må rätt dåligt över att ständigt ha detta i tankarna, att ständigt drömma de här drömmarna. Så jag behöver DIN hjälp, du som eventuellt har en förmåga eller en gåva, som kan hjälpa mig. Hör gärna av dig här eller skicka ett PM, så kommer jag ge dig en mer detaljerad beskrivning, men inte lång, över det hela och eventuellt en fråga som jag funderar på kring drömmarna.

Jag ber någon, vem som helst, som kan det här att hjälpa mig att "tyda" det hela, eventuellt se det hela.
    Är du helt enkelt oseriös, är här i tråden för att larva dig, har du inget här att göra och kan lämna tråden direkt utan att lämna dina fotspår!

• Svar på tråden Söker någon synsk/med medial förmåga/spådam..
Svar på tråden Söker någon synsk/med medial förmåga/spådam..