• Anonym

Kvinnor: Njutning av sex i mogen ålder.

Hur försöker ni påverka ert liv så att ni finner njutning av sex så lång tid upp i åldern som möjligt? Jag undrar vad det kan vara för huvudsaklig skillnad mellan kvinnor och kvinnor eftersom det ju så kan vara så olika. Kan det t ex vara att man inte röker och rent allmänt har tänk på sin hälsa? Jag ställer frågan för att jag tycker det är så tragiskt att vissa kvinnor känner såsom de gör kanske redan i trettioårsåldern medan andra kan njuta av sex långt över 50. Men vad kan den huvudsakliga orsaken vara till detta?  

• Svar på tråden Kvinnor: Njutning av sex i mogen ålder.
  • Anonym (Fantasyman)
    Jag har fantiserat hela livet när jag har runkat. Om lärare jag hade, om min egen kvinna, om vänners fruar, om kollegor , om grannfruar. 

Ibland fantiserar jag att grannfrun som är över 70 vill ha hjälp med något  så hon ringer till mig och frågar om hon kan få lite hjälp. Jag går upp till henne och hon bor på tredje våningen.

Det är något som sitter högt uppe som hon behöver hjälp med. Proppen så klart!
    När jag kommer dit så har hon bara badrocken på sig. 
    När jag tittar ner från stegen  så ser jag hennes bröst. Visst de hänger och så och jag ser inte hela.
    Hon säger ramla inte och så håller hon i mina ben när jag står på pallstegen. Badrocken glider isär men inte helt.

Hon är glad och charmig. Efteråt bjuder hon på kaffe och så vill hon att vi ska ta en whisky.
    Hon går fram till skåpet och böjer sig ner. Hennes rumpa ser inbjudande ut. 
    När hon går så ser jag långt uppåt benen och misstänker att hon har inga trosor på. 

Först så sitter hon mitt emot mig och sedan sätter hon sig bredvid mig. 
    Vi har trevligt och skrattar mycket. Stämningen stiger och jag drar en fräckis som hon tycker om.
    Hon skrattar och tar mig på kuken. Jag lossas som ingenting och hon fortsätter. 
    Då sticker jag in min hand och smeker henne och hon särar på benen och sjunker ner. 
    Hon börjar stöna lätt och så säger hon .. jag vill knulla med dig men först.. så ska vi duscha.

Vi går in i badrummet och hon tar av sig naken.  Visst är hon gammal och mycket hänger men hon är ganska vältränad i alla fall och mycket solbränd. Hon klär av mig och så duschar vi. Hon tvättar min kuk och suger på den. 
    Jag får tvätta henne. Ett ögonblick så tvekar jag om jag ska tvätta fittan på henne. "Slarva inte" säger hon och  tar min hand och sätter den där hon vill ha den. Hennes ögon lyser av kåthet och hon viskar .. du ska knulla mig i fittan .. du ska knulla min kåta fitta och den vill ha kuk ...förstår du det. 
    Efter vi har duschat så ställer vi oss framför hallspegeln och iakttar oss själva. 
    Hon ler och jag med. Åldersskillanden mellan oss är inte astronomisk men hon är i alla fall närmare 15-20 år äldre än jag .

Vänta här säger hon och går in i sovrummet. Jag väntar och sedan hör hur hon ropar ,kom till mig. 
    När jag kommer in i sovrummet så står hon där i  tunna svarta stayups och ett par väldigt  eleganta dyra pumps. 
    Hon drar sig till mig och sätter sig i sängen. Hon suger på min kuk som blir stenhård. 

Hon ser mig i ögonen och säger att det var länge sedan hon fick suga en man.
    Vi börjar smeka varandra och hon kåtar upp mig rejält. 
    Jag vill slicka hennes fitta och finner att den är välansad och skön att slicka. 
    Hon stönar lätt och njuter och säger att det här är det bästa hon har varit med om.

Plötsligt så sätter hon sig upp och så suger hon mig igen och sedan så sätter hon sig på min kuk och börjar rida i full galopp, De taxliknande brösten hoppar upp och ner men bröstvåtorna är hårda. 
    Hon lutar sig framåt och säger sug på mina bröst. Jag gör som hon säger och efter någon minut så skriker hon " Det går för mig" Fullkomligt utpumpad så faller hon ner på mitt bröst och säger att hon aldrig varit med om skönare sex.

När hon återfått andningen så säger hon att du har ju inte fått så mycket. Hon suger mig hård igen och så säger hon att nu vill jag bara ligga på rygg och bli knullad. Jag ska göra det skönt för mig.

Jag sticker in min hårda kuk i hennes plaskvåta fitta och den känns faktiskt ganska stor och slapp. 
    När jag knullat henne några minuter så kramar hon plötsligt min kuk väldigt hårt. 
    Jag kommer i en skön orgasm och känner hur allt jag har sprutas in i henne. 

Så lägger jag mig bredvid henne och hon vill vila på min arm. 
    Hon upprepar gång på gång hur skönt det var och att hon är så glad att hon fick vara med om sex fast hon är så gammal som hon säger. Ja inte är du gammal i sinnet och din sexlust är det inget fel på säger jag.
    Hon är glad att hon vågade " lura  in mig"  och det här har hon tänkt på i två år. 

Så sover vi en stund. Jag vaknar av att hon ligger bredvid mig och smeker min kuk och upprepar att " tänk att jag fick knulla med dig och det var så skönt..

Klockan är mycket och jag säger att jag måste gå. Vi ger varandra en varm kyss och ett varmt leende. 
    Undrar om Linnea , hennes väninna som bor i våningen under , hörde något säger hon och flinar. *
    Gjorde hon det så tror jag inte att hon tror att det var du, säger jag. 

Får jag ringa dig någon mer gång ,frågar hon. 
    Det kan du väl göra säger jag och ger henne en hastig puss till och gå och smyger ner för trappan. 

Nästa kväll ringer det igen. ......Proppen har gått igen säger hon.

Den hösten och den våren gick det många proppar. 

Ett år senare så..........................

Vad tror du hände? Skriv och berätta.
Svar på tråden Kvinnor: Njutning av sex i mogen ålder.