• Anonym (ledsen)

vad händer om man spyr upp tabletten?

hejsan, är det någon som vet vad som händer om man spyr upp allt man har i magen efter ca en timme från intag av abortpillret?

• Svar på tråden vad händer om man spyr upp tabletten?
  • Anonym (T)

Ring 1177 så får du svar.

• Anonym (ledsen)
    Anonym (T) skrev 2013-01-31 08:21:05 följande:
    Ring 1177 så får du svar.
    Dom var inte speciellt hjälpsamma utan vill att jag ska ringa abortmottagningen bara, dit har jag ingen lust att ringa alls
  • Emmeliina
    Anonym (ledsen) skrev 2013-01-31 08:25:21 följande:
    Dom var inte speciellt hjälpsamma utan vill att jag ska ringa abortmottagningen bara, dit har jag ingen lust att ringa alls
    Nej men det är nog dit du får ringa om du vill ha svar.
    Nicole 110322 <3
  • Blanca
    Varför har du ingen lust med det? 
  • Anonym (T)

Du tar hellre hittepåsvar här på FL? Om du vill haett svar som går att lita på så får du nog ringa.
  • Anonym (ledsen)
    Anonym (T) skrev 2013-01-31 11:30:52 följande:

Du tar hellre hittepåsvar här på FL? Om du vill haett svar som går att lita på så får du nog ringa.
    Ringde tillslut iaf, och dom visste inte mer än att börjar ja inte blöda inom 1-2 veckor kunde jag anta att allt är som det ska!
  • överanalysera
    Anonym (ledsen) skrev 2013-01-31 11:35:56 följande:
    Ringde tillslut iaf, och dom visste inte mer än att börjar ja inte blöda inom 1-2 veckor kunde jag anta att allt är som det ska!
    Allt är som det ska? Vad menar dom med det?
  • Emmeliina

Va? Fattar ingenting. Vill du inte ha gjort aborten eller? För man ska väl börja blöda efter de pillerna?

• överanalysera
    Emmeliina skrev 2013-01-31 11:39:34 följande:
    Va? Fattar ingenting. Vill du inte ha gjort aborten eller? För man ska väl börja blöda efter de pillerna?
  • Anonym
    Emmeliina skrev 2013-01-31 11:39:34 följande:
    Inte efter första tabletten, den är till för att avstanna graviditeten, det är de följande tabletterna som ska stöta ut det.
Svar på tråden vad händer om man spyr upp tabletten?