• Anonym (Ensam)

Någon fler som precis är på gång att separera och soc är inkopplade?

Jag har länge levt i en dålig relation med mina barns pappa. Han har varit väldigt dum mot mig och jag har försökt stå ut för barnens skull, men nu har det uppstått en situation så att jag känner att det är nog nu. Jag har tagit kontakt med soc och påbörjat en separation.

Jag tänkte höra om det är fler som är i samma situation med separation på g och soc inkopplade? Jag har jättedåligt nätverk och skulle gärna ha vänner som befinner sig i samma läge.

• Svar på tråden Någon fler som precis är på gång att separera och soc är inkopplade?
  • Frontline

Trist...
    Men jag måste fråga varför du kontaktar soc för när du vill separera, inget illa menat med den frågan utan jag bara undrar varför du går den vägen...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Ensam)

Därför att jag ligger inlagd på sjukhus med minsta barnet och min sambo/ex hotar mig, kränker mig och barnet samt troligen inte är kapabel till att ta hand om de andra barnen som är där hemma. Nämner jag något om separation för honom så vet jag inte vad som händer, vilket gör att jag behöver backup. Jag kopplar inte in soc bara för skojs skull, jag har bott på skyddat boende tidigare pga denne man. Dessutom har jag själv inget som helst nätverk runt omkring mig längre.

• Frontline
    Anonym (Ensam) skrev 2013-01-31 13:26:02 följande:
    Därför att jag ligger inlagd på sjukhus med minsta barnet och min sambo/ex hotar mig, kränker mig och barnet samt troligen inte är kapabel till att ta hand om de andra barnen som är där hemma. Nämner jag något om separation för honom så vet jag inte vad som händer, vilket gör att jag behöver backup. Jag kopplar inte in soc bara för skojs skull, jag har bott på skyddat boende tidigare pga denne man. Dessutom har jag själv inget som helst nätverk runt omkring mig längre.
    Vad jobbigt, jag hoppas det går bra för dig {#emotions_dlg.flower}
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (usch)

usch vad jobbigt for dig och barnen.. Jag hoppas att du far bra hjalp av soc och att du far svar fran nagon har som vet och du kan bolla tankar tillsammans medNalle

Svar på tråden Någon fler som precis är på gång att separera och soc är inkopplade?