• Anonym (Nyfiken)

Kvinna, gillar du att bli förnedrad sexuellt?

Många kvinnor gillar att bli dominerade sexuellt av sina män, jag är nyfiken på hur många som gillar att bli förnedrade sexuellt. Jag har träffat fyra kvinnor som har gillat att bli dominerade, en av dom gillade att bli förnedrad. Det var väldigt bra sex. Men hur vanligt är det och vad gillar ni? Hon som jag var med gillade att bli förnedrad verbalt, fysiskt och socialt, i rätt sällskap. Det var en grym kick som jag längtar tillbaka till ibland...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna, gillar du att bli förnedrad sexuellt?
  • PerversMan

Är det telgebo som är igång igen tro?

• Anonym (Nyfiken)

Nej, bara en vanlig man från Skåne. Har du nått att tillföra eller ;)?

• Anonym (Nyfiken)

Nu har jag en period då jag inte kan slå bort tankarna på mina stunder med min förra älskarinna. Tillsammans okejade hon två av mina kompisar på en middag och till en fotbollsmatch så serverade hon ölen iförd kortkort utan trosor och en stund senare gick vi alla tre lös på slynan (ett ord som bara användes i sexuella sammanhang). Vilka minnen 

• Anonym (Nyfiken)
    Labolina skrev 2013-01-31 16:05:30 följande:
    Dominerad och förnedrad är inte samma sak.

Sant, behöver inte vara så. Min upplevelse är den att dominans ofta är ett paraplybegrepp och att därunder så kan det ingå olika undergrupper av dominans, exempelvis kontrollera-hålla fast/ge order/förnedring/s&m osv. Jag tror aldrig jag hör talas om någon som gillar förnedring som inte gillar dominans, tävrtom däremot är väldigt vanligt 
  • Nockan

Jag anser ju att förnedring och dominans inte är riktigt samma sak. Jag kan bli dominerad och trivs med det, men jag tänker inte förnedras.
    Men sedan lägger man ju olika värderingar i bägge orden. Det jag anser vara dominans kan av någon annan uppfattas som förnedring.
    Jag känner mig dock aldrig förnedrad. Utlämnad, ja. Men inte förnedrad.

People change. Memories don't
  • Anonym (ja)

Ja. Jag går igång på förnedringsdelen. Bli örfilad, kissad på, spottad på och nedtryckt med ansiktet i golvet. Samtidigt som jag blir kallad förnedrande saker. Äckligt och skämmigt.

Räknas det som förnedring?

• nyfödd ug

Det där med förnedring är så svårt, för det är olika för alla vad som känns förnedrande. Jag går inte igång alls på förnedring. Däremot älskar jag att bli ordentligt munknullad, örfilad, nertryckt i madrassen, smiskad, kallad för slyna. Dock vill jag inte bli kissad på, DET känns förnedrande för mig.

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (ja) skrev 2013-01-31 17:26:34 följande:
    Ja. Jag går igång på förnedringsdelen. Bli örfilad, kissad på, spottad på och nedtryckt med ansiktet i golvet. Samtidigt som jag blir kallad förnedrande saker. Äckligt och skämmigt.

Räknas det som förnedring?

Nä absolut inte ;)...
  • Anonym (Nyfiken)
    nyfödd ug skrev 2013-01-31 17:39:40 följande:
    Det där med förnedring är så svårt, för det är olika för alla vad som känns förnedrande. Jag går inte igång alls på förnedring. Däremot älskar jag att bli ordentligt munknullad, örfilad, nertryckt i madrassen, smiskad, kallad för slyna. Dock vill jag inte bli kissad på, DET känns förnedrande för mig.

Det är ju känslan allt handlar om, om man går igång på att bli förnedrad. Många skulle tycka det du gillar är förnedring men det ända som bestämer det är din känsla.
Svar på tråden Kvinna, gillar du att bli förnedrad sexuellt?