• Anonym (iiiihhhhhh)

Ska sperma/sädesvätska lukta illa?

Ska sperma/sädesvätska lukta illa? Jag tycker det luktar sjukt illa, typ gammal fisk och det spelar ingen roll vad han äter. Smakar illa gör det också. Ska det vara så?

Hur ska sperma smaka och lukta? 

• Svar på tråden Ska sperma/sädesvätska lukta illa?
  • Anonym

Nej, det skall inte lukta nåt alls. Han kanske är sjuk?

• Anonym

Min sambos sperma varken smakar eller luktar illa, eller gott, ganska neutralt, ibland lite salt vilket dock kan bero på att han älskar salt.

• Anonym (iiiihhhhhh)
    Anonym skrev 2013-01-31 15:54:25 följande:
    Nej, det skall inte lukta nåt alls. Han kanske är sjuk?
    Jag funderar på om det kan vara så att han har en bakterie som han ger mig om och om igen. Vi har varit tillsammans i många år och hans sperma har alltid luktat illa.

Jag får ofta urinvägsinfektion t.ex. 
  • Candy89

Om du ofta får UVI av att ha sex med din sambo så borde båda två ta och uppsöka gynekolog/urolog...

• Anonym

Sperma har en svag fadd äcklig kväljande lukt och smak. Men har då aldrig träffat på nån som luktar gammal fisk. Låter inte friskt.

• Anonym

Och du tjejen, du ska varken ta sperman i munnen eller i muffen så länge den luktar på det viset...varför är du inte rädd om dig, och varför accepterar du att ta den i munnen under dessa omständigheter? Det kan varken vara njutbart eller upphetsande, och alla sexuella aktiviteter ska vara nåt man gillar, inget man "ställer upp på"

• Fia 28
    Anonym skrev 2013-01-31 16:07:23 följande:
    Sperma har en svag fadd äcklig kväljande lukt och smak. Men har då aldrig träffat på nån som luktar gammal fisk. Låter inte friskt.
    Ja precis. Gott luktar det inte, men har aldrig märkt att det luktat fisk.
  • mammamebarn
    Fia 28 skrev 2013-01-31 16:13:25 följande:
    Ja precis. Gott luktar det inte, men har aldrig märkt att det luktat fisk.
    Luktar varken gott eller äckligt, i mitt tycke.
    Ställ inte frågan om du inte kan hantera svaret.
  • Candy89

Det ska iallfall inte lukta gammal fisk om värken sperman, snoppen, sädesvätska, slidsaft eller slidan.

• Anonym
    Candy89 skrev 2013-01-31 16:50:25 följande:
    Det ska iallfall inte lukta gammal fisk om värken sperman, snoppen, sädesvätska, slidsaft eller slidan.
    Nopp deffinitivt inte.

På tal om slida som luktar fisk, här kommer en lite historia berättat av gammal svåger som jobbar som dagisfröken.

En av hans kollegor hade vilan på dagis, ett av barnen hade lite svårt att komma till ro, rätt va de e så kommer dehär barnet fram till fröken och säger, "Lukta på mina fingrar, de luktar kaviar", fröken frågar om hon inte tvättat sig efter maten, jo, de hade hon men efter det hade hon "pillat där nere"..   
  • Anonym

jag tycker att sperma luktar precis som ogräddad pannkaksmet

• Anonym (iiiihhhhhh)

Mycket pannkanssmet, klor och brie i följande tråd:

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m1222733.html

Men även en och annan "fisk" eller"sopar".

Spridda skurar. Flört

Jag tycker det luktar illa. Vet inte om fisk är rätt. Men illa luktar det, tycker jag.

• Fia 28
    Anonym (iiiihhhhhh) skrev 2013-01-31 18:40:33 följande:
    Mycket pannkanssmet, klor och brie i följande tråd:

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m1222733.html

Men även en och annan "fisk" eller"sopar".

Spridda skurar. Flört

Jag tycker det luktar illa. Vet inte om fisk är rätt. Men illa luktar det, tycker jag.
    Jag tycker också det luktar illa, men jag är väldigt känslig för dofter.
  • Anonym (Frun)

Sperma är nog den vidrigaste lukt jag vet så att påstå att den är doftlös-då måste ni helt enkelt sakna luktsinne! Och nej,maken är inte sjuk,det var inte heller mina föregående pojkvänner och de luktade så de med. Maken säger ju det själv också att den luktar illa så så är det bara.

• JockeJedeberg

Tjenixen, Jocke Jedeberg här. Själv stinker min sperma pyton när jag inte har runkat på 1 vecka, så det kanske är det som är problemet. Be dig partner att runka oftare eller så kan du alternativa hjälpa honom med avsugningar eller liknande.

Hälsningar,

Jocke

• Svenis

Vissa av mina spermier brukar lukta men jag får ut 13 mililiter varje dag

• Anonym (Linden)

Det luktar inte lind-träd då...?

Nä men skämt åsido, aldrig varit med om att det luktat illa, inte på det sättet i alla fall. Pannkakssmet var nog rätt bra beskrivning. Kanske ska låta honom kolla det med en läkare?

Sedan verkar det som att folk uppfattar dofter olika, ta galt-doft som exempel, vissa känner det och vissa inte, antar att det kan vara ett liknande fenomen med sperma.

Tycker att det smakar lite salt-bittert, beroende på vad han ätit. Mycket frukt och grönt är att rekommendera.

Svar på tråden Ska sperma/sädesvätska lukta illa?