• Smultron 86

    Någon mer som plussat 2013?

    Jag fick igår ett plus efter vår andra IVF. Har gjort två ET och ett FET.

    Någon mer där ute som vill prata av sig? Är svårt att vara glad när man är så orolig, men det är ofta lättare när man har någon att dela det med!

  • Svar på tråden Någon mer som plussat 2013?
  • liten12

    Jag plussade i helgen, detta är vårt 3.e syskonförsök. Är väldigt glad, men också lite orolig.

    Hur mår du?  

  • Smultron 86

    Grattis!
    Jag mår illa jämt, och spyr, sjukt trött och jämt kissenödig :) Hur mår du själv? När plussade du?

  • Arwen

    Hej. Jag har också plussat efter vår andra IVF, har precis som TS också gjort två ET och ett FET. Plussade i tisdags och har officiell testdag imorgon!:)

    Hur går det för er?

  • liten12

    Jag mår bra, har inte mycket till symtom vilket oroar mig lite även om det var lika när jag väntade dottern. Hur mår du, Arwen?

  • Arwen

    Jag har ganska mycket symptom, mår illa, kräks, ömma bröst, trött och förstoppad. Det sista stör mig mest, känns som att magen är dubbelt så stor som den brukar vara.. Blev gravid efter FET i maj förra året men slutade i MA i v.13 så jag är väldigt nervös och orolig nu för att samma sak ska hända igen.

    Blev din dotter till via IVF också?

  • liten12

    Jobbigt med förstoppning, inte kul alls. Ja hon kom till på fjärde försöket, två frysförsök och två färska. Hon blir 1.5 i morgon, det firar vi med sjukstuga och första vab-dagen.

  • Anwen

    Kryper gärna hit jag också. Har nu plussat efter vårat första IVF:), inga barn sen tidigare. BF kring 21 oktober. När har ni andra BF?

  • Smultron 86

    Grattis till alla som plussat! :D
    Hur mår ni nu?
    När har ni VUL? Jag har mitt på onsdag.. tiden går så fruktansvärt långsamt! Vill så gärna att allt ska se bra ut.. Så man kanske kan slappna av och faktiskt vara glad!

    Förövrigt funderar jag på att ringa barnmorskan imorgon. Jag mår så illa att jag inte kan röra mig, äta, eller sova, Spyr upp 3 av 4 måltider... Har testat Postafen men blev så trött av dem att jag sov i typ 15h.. Och det fungerar ju inte :) Eller har ni några tips?

  • JeLi76

    Hej, jag hoppar gärna in här också. Är gravid efter vårt andra IVF-försök på RMC i Malmö. BF kring 1/10. Vi hade ÄP 9/1 och ET 12/1 och testade positivt 23/1. Jag tjuvtestade redan dagen innan och fick direkt ett starkt plus på stickan. Flört Nu på fredag 22/2 ska vi på ultraljud och förhoppningsvis får vi se ett pickande hjärta.

    Stort Grattis till alla er andra som också har plussat!

  • Smultron 86

    Välkommen JeLi76! Hur mår du?

    Jag ska på VUL nu, om 2h... är så nervös att jag knappt kan andas.. Vågar jag hoppas att allt ser ok ut? Nej inte än... fan va långsamt tiden går..

Svar på tråden Någon mer som plussat 2013?