Varför beter han sig såhär?
Jag träffade en man inte kort efter min skilsmässa.
Har 1 barn med mannen jag skiljt mig från.
Jag och den nya mannen blev blixtförälskade och blev nästan gravida direkt.
När pappan skulle hämta vårat barn så ville den nya ha kontroll på hur lång tid det tog osv när han hämtade barnet.
Jag kämpade med näppar och klor för att få vårdnaden om barnet mendet ville inte dennya se då han ansåg att jag såg min gamla man som en "kung" enligt honom men så var det naturligt vis inte.
Den nya mannen blev tvungen att åka hem till sitt hemland då "fotbollssäsongen" var slut.
Vi planerade för en framtid ihop när han skulle komma tillbaka.
Men det tog nog inte mer än en vecka efter att han åkt så fick jag ett samtal från en kvinna som undrar vad jag gör med hennes man och jag blir så paff att jag visste knappt vad jag skulle säga.
När jag väl får tag på honom så säger han att det råkade bara bli att dom hamnat i säng igen dom har då inte haft något förhållande på ca 4-5 år.
Han sa att det inte skulle hända igen jag var då i v 15 och tänkte ok jag ger han en chans.
Tiden gick och jag fick mina misstankar att det inte stod rätt till så jag ringde hans mobil sent på kvällen varpå hon svarar.
Jag fick då nog och struntade i honom ensam gravid med ett barn aja det kunde ha varit värre kände jag.
Månaderna gick jag var ensamen födde vårat barn han hade då varit tillbaka i sverige några månader jag kände mig arg besviken på honom naturligt vis.
När jag har fött så ringer han och frågar om han får komma jag sa visst får du göra det men då passar det tydligen inte längre.
Tiden går och jag börjar dejta men inget seriöst och det tar slut och träffar sedan en ny man och det känns jätte bra.
Sen hör han av sig när han åter igen kommit till sverige och vårat barn är snart 2 år han vill gärna hälsa på sitt barn och självklart så nekar jag inte.
Han kommer och träffar sitt barn och jag kan inte känna någon som helst agg utan allt total vänder för mig ochmina känslor kommer tillbaka.
Min dåvarande åker hemtillsitt land och pappan och jag påbörjar en relation där han säger att det blev så fel sist och han får mig på fall.
Min dåvarande kommer hem igen ochjag känner hur feldet var så jag avslutade den relationen och fortsätter med pappan.
Men hanbeter sig konstigt skyller allt påmig att jag drev honomtill att vara med sitt ex osv dom fick ett barn som är 3 månader yngre än vårat barn.
Han kan inte se något som helst fel i att han lämnade mig ochgjorde henne gravid samtidigt som mig.
Åter igen så blev jag gravid med denna man jag trodde verkligen på hans ord denna gång inte kunde han vara så dum och lämna mig ännu en gång.
Han åker hem till sitt land och blir som förbytt återigen han kan slänga ur sig att hur ska jag veta om du har någon annan hos dig just nu och gör slut med mig.
Så här sitter jag åter igen gravid med mitt 3 barn med mannen jag lämnat hela mitt liv för och så kommer han med så dumma saker att man tappar hakan.
Men vad är det som får honom att göra så här han är dock 35 år.
Jag vet ju att han trots allt vill ha en familj med mig men kan det vara så att när han kommer hem att han dras åt hur det är hemma och har svårt att släppa det och när han kommer hit så vet jag att han vill att det ska vara vi.
Men jag orkar inte ha det såhär och säger jag verkligen ifrån så blir han nog så sur och tvär att han skulle kunna skita i allt.
Han är en bra person som kan visa känslor osv men det blir så fel för honom i vissa lägen.
Och ja jag får nog kanske skylla mig själv enligt andra men inte kan man tro att han skulle lämna mig ännu en gång.
Behöver nog råd i hur jag ska tackla allt detta.