Får din son måla av nakna kvinnor på sitt rum?
Får din son måla av nakna kvinnor på rummet?
Får din son måla av nakna kvinnor på rummet?
Det skulle inte vara ok, han är för sjutton bara 11a år!!!!!
Jag tror knappast att min son, ens skulle be om lov innan...
Alltså... Det finns ju så mycket som spelar roll. Hans ålder, t.ex.
Nu utgår jag från att han (åtminstone) har fyllt 14...
Bara att han gillar konst är ju en sak att uppmuntra, han hade trots allt kunnat ha oskyddat sex med den här tjejen utanför hemmet istället.
antar att det handlar om en tonåring med målarintresse, så självklart !
är han över 15 kanske han till och med får till det ala Jack i Titanic ;)
Eftersom jag själv jobbat som krokimodell så känns det ju svårt att förbjuda honom att rita av nån som är naken. Vad skulle det sända för signaler.
Har med ålder och intresse att göra. Är sonen 13 och igentligen inte är så intresserad av målning/bild så är nog motivet något helt annat
Nja, jag skulle nog ifrågasätta hans konstnärsskap om han valde att måla av vad som helst där.
Ljuset är SÅ mycket bättre i vardagsrummet!
Jaa...jag hade nog frågat om jag också kunde få vara med eftersom jag tycker att kroki är väldigt kul och eftersom jag har gjort det en hel del så hade jag kunnat komma med goda råd...
Behöver vi inte veta om kvinnorna har fylliga rumpor eller inte för att kunna svara på den här frågan?
Är dom i tonåren är väl typ kroppsmålnig vanligare.Det tycker jag bara är kul om dom ägnar sej åt
han är fem så om det är en kvinna vi pratar om så skulle jag inte bli så glad på kvinnan som låter min femåring göra nått sånt.
Skulle vi prata om min son när han är tonåring så skulle han få göra det hur mycket han vill men jag skulle faktiskt uppskatta om han höll tyst om det till mig och gjorde det så pass diskret så att jag aldrig någonsin fick reda på det haha
Nu är min son alldeles för liten men även som tonåring så är mitt svar nej. Tar han en krokikurs så kan de väl göra sådant i klassrummet.
Ja det får han för han är 31 år:)
jag missförstod frågan, tänkte mig en fyraåring som ritade nakna kvinnor ur minnet och fantasin inte utav en riktig modell.
Och ja jag hade nog tyckt det varit okej, om min son var över 15 och tjejerna han målade av var jämngamla.