• Anonym (=))

    Jag är jobbar som telefonförsäljare. Fråga mig vad du vill

    Ett av Sveriges mest hatade yrken.
    Jag vet att du inte vill att jag ska ringa till just dig men du kanske har något du vill prata med mig om ändå Flört

  • Svar på tråden Jag är jobbar som telefonförsäljare. Fråga mig vad du vill
  • Miss Blue

    Du får gärna ringa har både CallBlocker och vem ringde, så du kan försöka komma fram.

  • Anonym (=))
    Miss Blue skrev 2013-02-02 01:14:55 följande:
    Du får gärna ringa har både CallBlocker och vem ringde, så du kan försöka komma fram.
    Bra där, så gör man om man inte vill prata med oss ;-D
    diana86 skrev 2013-02-02 01:18:47 följande:
    Ni är fan terrorister, ibland ringer ni vid 20 på kvällen? Jag har små barn.
    Ja och ibland ringer vi klockan 8 på morgonen till personer som jobbar natt.
    Vi sitter inte med erat dags schema framför oss, det vi har är era personuppgifter och telefonnummer. Vi vet inte vilka som föredrar att vi ringer vid 21 o vi vet inte vilka som måste sova vid 13 för att världen går under annars.
    De allra flesta verkar föredra att bli uppringda mellan 17.00- 21.30 tidigare så är de på arbetet och senare så vill de göra kväll.
    Ni med småbarn som inte klarar av att mamma/pappa pratar i telefon i tre minuter är tyvär så pass få att vi inte kan anpassa oss till er
     
  • Jovial73

    Under många år larvade jag mig med alla telefonförsäljare som ringde till mig. När jag hade tid kunde jag prata med säljare i typ 15 minuter för att sedan avsluta med att säga att jag inte är intresserad av att köpa något så fort säljaren försökte komma till ett avslut.

    Numera ringer det aldrig några säljare Glad 

    Beror det på att jag har blivit registrerad som en jobbig person som bara upptar er tid utan att någonsin köpa något?

    Ja, jag inser att sådana som jag kan anses som extremt jobbiga Oskyldig Och det får jag passa på och be om ursäkt för. Solig

  • Anonym (=))