• Anonym (Romantikern)

Finns det någon som gillar romantiskt sex längre?

Tycker det knappt pratas någonting om romantik i anslutning till sex längre, är det på utdöende?
    Den ena har förberett lägenheten med härlig ljus och doftsättning. Partnern kommer hem, och blir ledd till sängen för massage bland levande ljus. Maten står på spisen och värms upp. Så blir det god mat med vin och ömma ord. De två dansar med varandra och långsamt åker kläderna av och varje smekning och rörelse är ett svar och som en hyllning till sin partner med taktfulla kyssar i dansen som obemärkt övergår i sex och kanske lite dans till innan ännu mer sex. Efteråt en dusch och en härlig långfilm med ben&jerrys. Någon som har den här typen av sex längre? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Finns det någon som gillar romantiskt sex längre?
  • Anonym (P)

Har ju hört talas om att vissa fortfarande kan ha sådant sex efter många år tillsammans. Tror man blir för självklara för varandra efter ett tag. Barnen kanske vaknar. Man är trött efter en dag av stök och stoj med barnen och trött efter jobbet etc. Skulle kännas urfånigt om vi skulle börja ha sådant sex igen. Tyvärr! Verkar vara så för de flesta.

• Meddelande borttaget
  • Petite Chérie

Romantiskt sex är inte riktigt min grej, men det kan säkert vara mysigt någon gång.

Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • mrsStatham

Inte efter att 50 shades slog igenom, nej

Bara två saker är oändliga
  • Petite Chérie
    mrsStatham skrev 2013-02-02 20:24:32 följande:
    Inte efter att 50 shades slog igenom, nej
    Fast alla som har hårdhänt sex har det ju inte pga 50 :P
    Evolution isn't an opinion, it's fact.
  • Anonym (Romantikern)

Jag är en sexuell allätare. Mina favoriter är dominans och tantra. Det gillar jag att variera med exihibtionism och romantiskt sex ibland. Men det är klart lättare att hitta någon att dominera idag än det är att hitta någon som vill göra det romatiskt, ffa om jag vet att de sedan innan har läggningen av att vilja vara undergivna... Är det bara jag som gillar varierat sex här?

• Anonym (M)

Visst gillar jag det, men det blir liksom inte av... Vi tar oss tyvärr inte den tiden i vardagen.

• Anonym (P)

Men är det inte sällan man hittar en partner som tycker om samma slags sex, år efter år?
    Om man inte byter regelbundet som singel dvs. 

• Anonym (candlelight)

Inte som i beskrivningen att den ena har gjort allt klart när den ena kommer hem. men när vi har tonårsfritt hemma så kan vi passa på att duka extra fint, dansa lite tryckare, bära upp ljuslyktor till sovrummet, använda doftande olja osv. Kanske inte allt samtidigt men nog ordnar vi det romantiskt ofta. Varit ett par i mer än 25 år.

• mrsStatham
    AngieT skrev 2013-02-02 20:26:48 följande:
    Fast alla som har hårdhänt sex har det ju inte pga 50 :P
    Har du hört hur mycket försäljningen av leksaker och annan rekvesita gått upp sedan boken släpptes? Flört
    Bara två saker är oändliga
Svar på tråden Finns det någon som gillar romantiskt sex längre?