Berättade något jag inte borde för min sambo?
Hej! Just nu är det så att jag känner mig väldigt ledsen och orolig. Jag har varit tillsammans med en riktigt fin kille i 2,5 år, förra våren hade vi lite strul men vi tog oss igenom det och har sen dess haft det jättebra! De senaste veckorna har jag dock kännt mig lite tveksam över om vi kommer fungera i längden då han vill flytta utomlands framöver vilket inte har varit på min agenda. Denna tveksamhet kommer dock bara lite då och då, för det mesta vill jag vara med honom. Igår berättade jag dock om mitt tvivel för honom, men ångrade det samma stund! Vi har verkligen det verkligen jätteformat och kan inte tänka mig ett liv utan honom! Flyttar fan till Sibirien för den killens skull! Jag sa förlåt och att jag älskar honom hur många gånger som helst efteråt och han sa att det är okej och att han fortfarande älskar mig. Nu är jag bara så orolig att han ska gå omkring och tvivla på min kärlek pga ett dumt misstag från min sida! Snälla hur ska jag kunna prata med honom om min oro? känns som jag bara tjatar och ältar:(