• ikapika

SNÄLLA kan hjälp har tappat bort mitt presentkort =(

Fick ett presentkort på gina tricot vid jul och nu är det spårlöst försvunnet =( Vet att jag hade det i min inner ficka men vet inte om jag sedan lagt det ngn annan stans. jätte ledsen och blir tokig av att inte hitta det. Om det finns ngn vänlig själ som vill och kan hjälpa till så vore jag jätte tacksam ;)

• Svar på tråden SNÄLLA kan hjälp har tappat bort mitt presentkort =(
  • Knappamamma

Förstår inte riktigt vad du vill ha hjälp med, känns mer som du önskar att någon här ska ge dig ett nytt p-kort

• Lajkie

Lägg en sax och en nyckel i köksfönstret och fortsatt leta så kommer kortet dyka upp.

• Blanca
    Knappamamma skrev 2013-02-03 11:10:24 följande:
    Förstår inte riktigt vad du vill ha hjälp med, känns mer som du önskar att någon här ska ge dig ett nytt p-kort
    va? Hon vill att någon medial person som kanske kan se vart hon lagt det? 
    Varför skulle någon ge en okänd person ett nytt present kort?  
  • Knappamamma
    Blanca skrev 2013-02-03 11:55:31 följande:
    va? Hon vill att någon medial person som kanske kan se vart hon lagt det? 
    Varför skulle någon ge en okänd person ett nytt present kort?  
    såg inte att tråden låg under medialt men här på fl förvånas man inte över något som svar på din andra fråga
  • Blanca
    Knappamamma skrev 2013-02-03 12:26:20 följande:
    såg inte att tråden låg under medialt men här på fl förvånas man inte över något som svar på din andra fråga
    Jaha okej. 
    Nä, det har du rätt i :p 
  • ikapika

Yummymamy, jag har verkligen vänt upp och ner på hela mitt hem men jag ska leta där en gång extra. Tack för omtanken ;) Lajkie, alla tips är välkomna så jag provar detta :) Knappamamma, dig förstår jag mig inte riktigt på så hoppas du hittar ngt annat att störa dig på :)

Svar på tråden SNÄLLA kan hjälp har tappat bort mitt presentkort =(