• Anonym (köpa?­)
    Äldre 3 Feb 20:39
    3998 visningar
    13 svar
    13
    3998

    Det är ju så man borde skaffa en Reborn-docka..

    Ja, ni vet en sån där handgjord docka som är som en klon av en riktig bebis. Sååå fina och söta, de flesta av dem i alla fall. När barnlängtan slår till önskar jag att jag hade en sån att stoppa ner i en bärsjal och bära runt på. Men en aning patetiskt känns det ju, själva tanken alltså  Tyst

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-03 20:44
    reborns.ifokus.se/

  • Svar på tråden Det är ju så man borde skaffa en Reborn-docka..
  • Äldre 3 Feb 20:49
    #1

    Wow vad vackra dom är! Står ju på deras beskrivningar att vissa har reborns till fotografering, samlare eller vissa har det som egna barn. :)

  • Äldre 3 Feb 20:52
    #2

    Såg det på TV en gång... Ja, folk får väl slänga pengar på sådant om de vill. Själv tyckte jag att de var ganska läskiga. Och folk tycker det är löjligt när skendräktiga tikar bär omkring på gosedur...

  • Äldre 3 Feb 20:55
    #3

    Dom är jättefina. Tror det har vara ett bra sätt när suger är som värst...

  • Anonym (köpa?­) Trådstartaren
    Äldre 3 Feb 20:58
    #4
    lykantrophona skrev 2013-02-03 20:52:13 följande:
    Såg det på TV en gång... Ja, folk får väl slänga pengar på sådant om de vill. Själv tyckte jag att de var ganska läskiga. Och folk tycker det är löjligt när skendräktiga tikar bär omkring på gosedur...
    Lite creepy är tanken, håller med. Men de är ju såå fina. Sen kan det ju gå till överdrift också, om man ska ha dem som riktiga barn som ska vara med överallt i vardagen hela tiden Obestämd
  • Anonym (köpa?­) Trådstartaren
    Äldre 3 Feb 20:59
    #5
    Zayco skrev 2013-02-03 20:49:20 följande:
    Wow vad vackra dom är! Står ju på deras beskrivningar att vissa har reborns till fotografering, samlare eller vissa har det som egna barn. :)
    Ja, visst är de fina Glad Synd att de är så dyra.
  • Äldre 3 Feb 21:00
    #6
    Anonym (köpa?) skrev 2013-02-03 20:59:00 följande:
    Ja, visst är de fina Glad Synd att de är så dyra.
    jo fast å andra sidan är ju inte barn gratis heller  
  • Äldre 3 Feb 21:01
    #7

    Men fy fan så läskiga.

  • Anonym (köpa?­) Trådstartaren
    Äldre 3 Feb 21:01
    #8
    Zayco skrev 2013-02-03 21:00:56 följande:
    jo fast å andra sidan är ju inte barn gratis heller  
    Nej, det är ju visserligen sant Flört Problemet är ju om man är såå sugen på barn men inte kan skaffa ett pga ekonomin Tungan ute
  • Anonym (köpa?­) Trådstartaren
    Äldre 3 Feb 21:02
    #9
    pippilirum skrev 2013-02-03 21:01:24 följande:
    Men fy fan så läskiga.
    Vissa ser läskiga ut, medan andra är så underbart söta så det finns inte. Tycker jag i alla fall Glad
  • Äldre 3 Feb 21:03
    #10

    Jag tycker bebisen på den översta bilden ser död ut. Får rysningar.

  • Äldre 3 Feb 21:10
    #11

    Tradera har ofta fina reborn dockor. Kika där ts. Ja dom är väldigt söta. "Stella" på en av bilderna du länkade till har faktiskt varit min docka. Exakt det exemplaret. Dock var jag ca 15 när jag köpte henne. Och sen skönhet jag bort henne till denna tjej som har henne nu. Men som det står så är hon inte en "riktig" reborn.

  • Anonym (chuck­y)
    Fri 12 Mar 2021 10:42
    #12
    lykantrophona skrev 2013-02-03 20:52:13 följande:

    Såg det på TV en gång... Ja, folk får väl slänga pengar på sådant om de vill. Själv tyckte jag att de var ganska läskiga. Och folk tycker det är löjligt när skendräktiga tikar bär omkring på gosedur...


    Tänker på skräckfilmer man sett med dockor Förvånad
    Känner en tjej som håller på och köper dockor och kläder. Mycket udda beteende.
  • Sun 21 Mar 2021 18:38
    #13

    Det är ett sätt man kan kämpa mot depression. Man kan hitta ett stortt sortiment av de på www.reborndocka.se.

Svar på tråden Det är ju så man borde skaffa en Reborn-docka..