Nattsvettningar, aptitlös, rasar i vikt
Jag är 25 år, födde mitt andra barn för 7 månader sedan.
Äter/ÅT bra, motionerar, lever sunt och mår bra i övrigt. För 2 månader sen vände allt... började må fruktansvärt illa, sket diarrer, slem, svart, förstoppning vartannat. Kallsvettades och mådde illa från morgon till kväll.
Tappat aptiten helt, tvingar i mig mat för att överleva och är på gränsen till underviktig nu. Har gått ned 8 kg på 6 veckor. De har gjort rektoskopi men hittar inget fel, tagit lite prover sköldkötel och sånt men inget där heller.
Jag fortsätter att rasa i vikt och vaknat skyblöt på nätterna av svettningar, mår småilla hela dagarna och kan knapp äta. Inatt vaknade jag och hade kraftiga spänningar i magen, den var uppblåst som en balong och det gjorde fruktansvärt ont. Vad ska jag göra? Vårdcentralen säger att det inte är något fel och struntar i att kolla upp om det kan vara cancer av något slag eller någon allvarlig sjukdom, eftersom jag är för UNG för det.
Vad ska jag göra? Är jätteorolig... jag är rädd att det är cancer, Vad kan jag begära att dem tar för prover på mig för att utesluta cancer/allvarligare sjukdomar? Vilka prover görs för det så jag vet vad jag ska begära?
Jätte tacksam för svar.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-03 23:13
Jag har dessutom fått MASSVIS med oförklarliga blåmärken fulla benen, brukar aldrig ha blåmärken annars