• Alecto

    Hjälpt mig - WT, jag vill kvala in!

    Eftersom jag då är WT med tanke på att vi äter makaroner och köttbullar, stekt falukorv med samma tillbehör alt köttbullar m spagetti eller potatismos med köttbullar alt korv...

    Vad skall jag skaffa mig/göra med mig för att helt och hållet kvala in i denna skara???

    Och alternativet är inte sluta äta det eftersom jag tycker det är barnsligt gott och enda gången jag äter ketchup... 

  • Svar på tråden Hjälpt mig - WT, jag vill kvala in!
  • mrsStatham

    I och med att du har ett konto på den här sidan så har du automatiskt kvalat in helt och hållet till 100%.


    Bara två saker är oändliga
  • Alecto
    mrsStatham skrev 2013-02-04 11:18:31 följande:
    I och med att du har ett konto på den här sidan så har du automatiskt kvalat in helt och hållet till 100%.
    Puh... trodde jag behövde göra mer drastiska förändringar...
  • mrsStatham
    Alecto skrev 2013-02-04 11:19:04 följande:
    Puh... trodde jag behövde göra mer drastiska förändringar...
    Nejdå nejdå. Du kan vara lugn Flört
    Bara två saker är oändliga
  • Alecto
    mrsStatham skrev 2013-02-04 11:27:47 följande:
    Nejdå nejdå. Du kan vara lugn Flört
    Tack - du gjorde min dag!

    Kände mig orolig där att jag skulle vara tvungen att tatuera mig och döpa om barnen till Cevin och Melizza... 
  • DragonWoman

    Det måste ju synas utåt med, inte bara hemma och på fl. Så börja röka, skaffa tatueringar, färga håret blont och se till att det blir en utväxt med.... hm, tror det räcker sen Drömmer


    Marco 001027 Marcus 061112 Bebis bf 130506
  • Alecto
    DragonWoman skrev 2013-02-04 11:29:01 följande:
    Det måste ju synas utåt med, inte bara hemma och på fl. Så börja röka, skaffa tatueringar, färga håret blont och se till att det blir en utväxt med.... hm, tror det räcker sen Drömmer
    Jag har en merit till då - jag bleker ju håret!

    Jag har mycket att jobba på känner jag.. får nog sluta jobba och söka soc bidrag så jag hinner jobba upp min wt status... 
  • DragonWoman
    Alecto skrev 2013-02-04 11:31:55 följande:
    Jag har en merit till då - jag bleker ju håret!

    Jag har mycket att jobba på känner jag.. får nog sluta jobba och söka soc bidrag så jag hinner jobba upp min wt status... 
    Ja + att du bör skaffa barn med minst 3 olika män med....
    Marco 001027 Marcus 061112 Bebis bf 130506
  • mrsStatham
    DragonWoman skrev 2013-02-04 11:29:01 följande:
    Det måste ju synas utåt med, inte bara hemma och på fl. Så börja röka, skaffa tatueringar, färga håret blont och se till att det blir en utväxt med.... hm, tror det räcker sen Drömmer
    Äsch, sånt behövs inte. Sådana grejer är till för sådana som tror att de kvalar in. För de som vet att de kvalar in räcker det bara med ett FL konto.
    Dessutom både syns, känns och hörs en FL'are från flera meters avstånd. 
    Bara två saker är oändliga
  • Alecto
    DragonWoman skrev 2013-02-04 11:33:51 följande:
    Ja + att du bör skaffa barn med minst 3 olika män med....
    fysisk omöjligt... jag har tre med samma men jag har bra fantasi så jag kan låtsas!
  • Alecto
    mrsStatham skrev 2013-02-04 11:36:55 följande:
    Äsch, sånt behövs inte. Sådana grejer är till för sådana som tror att de kvalar in. För de som vet att de kvalar in räcker det bara med ett FL konto.
    Dessutom både syns, känns och hörs en FL'are från flera meters avstånd. 
    räknar man bonuspoäng på andra ställen oxå? har ju konto på bb, fb och google plus oxå... 
  • DragonWoman
    mrsStatham skrev 2013-02-04 11:36:55 följande:
    Äsch, sånt behövs inte. Sådana grejer är till för sådana som tror att de kvalar in. För de som vet att de kvalar in räcker det bara med ett FL konto.
    Dessutom både syns, känns och hörs en FL'are från flera meters avstånd. 
    Sååå fl-skadad är jag inte så att jag kan märka av andra effellare på stan Tungan ute
    Marco 001027 Marcus 061112 Bebis bf 130506
  • mrsStatham
    Alecto skrev 2013-02-04 11:38:02 följande:
    fysisk omöjligt... jag har tre med samma men jag har bra fantasi så jag kan låtsas!
    Eller så har mannen multipla personligheter. Det måste också räknas.
    Då får man dessutom ett extrapoäng eftersom det finns en psykdiagnos i familjen Flört
    Bara två saker är oändliga
  • mrsStatham
    DragonWoman skrev 2013-02-04 11:39:18 följande:
    Sååå fl-skadad är jag inte så att jag kan märka av andra effellare på stan Tungan ute
    ALLA kan märka av FLare på stan Flört
    Bara två saker är oändliga
Svar på tråden Hjälpt mig - WT, jag vill kvala in!