Feedback personligt brev lokalvårdare - snälla hjälp!
Hej,
Jag vill jobba som lokalvårdare i stockholm och måste få ett jobb inom 2 månader. Jag har inga erfarenhet eller utbildning av att vara lokalvårdare men jag måste få ett jobb. Snälla, ni som är erfarna lokalvårdare och har fått ett jobb. Vad ska jag skriva för att garanterat få ett jobb? Ge lite feedback. Skulle uppskattas enormt.
Hejsan
Mitt namn är ZZZ och jag är EE år. Jag läste er annons och blev väldigt intresserad av att söka ett arbete hos er. Att städa är något jag tycker väldigt mycket om och gör det rätt mycket i min fritid, har en lång erfarenhet av det och det är något jag vill arbeta med. Jag har egenskaper som skulle hjälpa mig att göra ett bra jobb ifrån mig.
Jag gillar att ta initiativ så fort jag har satt mig in i en utmaning och är ambitiös i alla mina utmaningar i livet. Mina viktigaste egenskaper skulle jag hävda är punktlighet, noggrannhet och även flexibilitet och jag fungerar väldigt bra under stressiga omständigheter. Jag är dessutom initiativrik, självgående och trivs bra att arbeta med att arbeta i grupp. Jag är lätt lärd och förstår väldigt snabbt hur olika saker fungerar. Jag kan dock ibland framstå som lite blyg i början men det släpper oftast snabbt och mot kunderna kan jag gå in i en professionell roll där jag är positiv och är till hjälp.
Som person är jag rationell, lättsam, glad, bestämd samtidigt som jag är lyhörd. På fritiden umgås jag med min familj och vänner. Jag tycker även om att sysselsätta mig och arbeta mot mina mål. Ser fram emot att få träffa er för en mer personlig presentation av mig själv.
Med vänlig hälsningar