• Cornelis

    Kom på min son ruska tupp...

    För någon dag sedan så råkade jag öppna dörren till min sons rum för att jag ville prata med honom, glömde helt bort att knacka och ja, där satt han och ruska tupp för er som förstår vad jag menar. Det var ju lite pinsamt men tycker ändå att det är bra att han börjar med sånt i tid, han är ju trots allt 12 år gammal.

    Men det som förvånade mig var att han satt och onanerade till bilder på tjejer som knappt ens var nakna.
    Bilderna finns här för er som är intresserade (det är en s.k bildblogg på tumblr)
    http://www.decentfellas.com

    Det är ingen porr-sida så oroa er inte, det är just därför jag också är förvånad. Tjejerna på bilderna är ju bara halvnakna och visar max sina bröst.

    Är detta vanligt hos en 12 åring?
    Borde han inte sitta på en riktig porrsida om han nu bestämmer sig för att "huda"?

  • Svar på tråden Kom på min son ruska tupp...
  • pernilla78

    Han börjar väl försiktigt? Porr kommer nog sen ska du se.

    Klart grabben är normal, puberteten står vid dörren och knackar på!!!

  • La Lola

    Det var väldans vad du hann se mycket.
    De flesta hade nog bara stängt dörren snabbt som tusan men du kollade alltså vad som fanns på skärmen?

    Låter nästan för otroligt för att vara sant.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Cornelis

    pernilla78: Jo, vem vet.. det kanske är första gången för han. Han kanske börjar lite "mjukt" innan han går på det hårda så att säga. Var ju lite skillnad mot en annan, men visserligen så är vi alla annorlunda.

  • Cornelis

    Ursäkta om det här räknas som "dubbel inlägg" nu men jag är ny på den här sidan och har ingen aning om hur man redigerar ett skrivet inlägg.

    La Lola: Grabben har skärmen vinklad så man kan se det som händer på skärmen när man står vid dörröppningen. Sen så hade han ju även gått in på en utav dom där bilderna och längst upp står det ju faktiskt "decentfellas" med en ganska så stor text. Så det var inte så himla konstigt att min hjärna även snappade upp loggan i stridens hetta.

  • Cornelis
    Loriyana skrev 2013-02-04 21:29:07 följande:
    Varför förvånar det dig?
    Det som förvånar mig är varför han onanerar till bilder, det är ju faktiskt 2013.
  • joseeffin

    Bilder kanske är mindre "skrämmande" för honom. Han kanske bara kan relatera till lättklädda tjejer t ex badhus. Porr måste vara ett stort kliv från noll och uppåt.

  • uanpire
    Cornelis skrev 2013-02-04 21:51:32 följande:
    Det som förvånar mig är varför han onanerar till bilder, det är ju faktiskt 2013.
    men han är ju bara 12! inte varit med så länge än! så vad spelar det för roll att det är 2013?
  • Cornelis
    joseeffin skrev 2013-02-04 22:01:29 följande:
    Bilder kanske är mindre "skrämmande" för honom. Han kanske bara kan relatera till lättklädda tjejer t ex badhus. Porr måste vara ett stort kliv från noll och uppåt.
    Det låter ju faktiskt rimligt.
    uanpire skrev 2013-02-04 22:10:05 följande:
    men han är ju bara 12! inte varit med så länge än! så vad spelar det för roll att det är 2013?
    Jo, jag förstår vad du menar. Men han borde väl veta om att det är oerhört populärt med porr-videos som går att hitta över hela internet. Det är de jag menar med "det är ju faktiskt 2013", det är ju inte som när man själv var liten då man var tvungen att onanera till bilder.
  • Loriyana
    Cornelis skrev 2013-02-04 22:14:26 följande:
    Det låter ju faktiskt rimligt.

    Jo, jag förstår vad du menar. Men han borde väl veta om att det är oerhört populärt med porr-videos som går att hitta över hela internet. Det är de jag menar med "det är ju faktiskt 2013", det är ju inte som när man själv var liten då man var tvungen att onanera till bilder.

    Ah, nu förstår jag problemet. Du kanske själv har lite svårt att bli tänd och därför antar du att alla andra är likadana? Men då kan jag lugna dig med att de flesta tolvåringar behöver faktiskt INTE hårdporr för att bli kåta, utan det räcker faktiskt med extremt lite för att få igång fantasin. Minns själv när jag var i den åldern, då var det jättespännande att hålla en kille i handen. Fast jag har å andra sidan alltid haft mycket bra fantasi och aldrig behövt porr för att få till pirret. Måste vara mycket jobbigt att inte kunna onanera utan porr :( Men hoppas att du har ett OK sexliv ändå :) Du borde iallfall vara glad över att ditt barn inte har dina begränsningar :)
  • Cornelis
    Loriyana skrev 2013-02-04 22:20:28 följande:

    Ah, nu förstår jag problemet. Du kanske själv har lite svårt att bli tänd och därför antar du att alla andra är likadana? Men då kan jag lugna dig med att de flesta tolvåringar behöver faktiskt INTE hårdporr för att bli kåta, utan det räcker faktiskt med extremt lite för att få igång fantasin. Minns själv när jag var i den åldern, då var det jättespännande att hålla en kille i handen. Fast jag har å andra sidan alltid haft mycket bra fantasi och aldrig behövt porr för att få till pirret. Måste vara mycket jobbigt att inte kunna onanera utan porr :( Men hoppas att du har ett OK sexliv ändå :) Du borde iallfall vara glad över att ditt barn inte har dina begränsningar :)
    Ojojoj, men lilla gumman! Det var absolut inte med flit att göra dig så upprörd.

    Jag har ett jättebra sexliv, tack som frågar. Jag kan inte onanera och komma via fantasi om det  nu var det du ville få fram, nej. Ingen porr och ingen kvinna så är det lite svårare att onanera.
  • CMM

    Jag tror den här tråden är en reklamtråd för sidan det länkas till i TS. Inte fan stannar man kvar och kollar sidadressen till sidan grabben sitter och runkar till.


    Fokuserar man på invandrings- och integrationsfrågor har man inte fattat vad som är viktigt i världen och Sverige. /Ermenegildo
  • Cornelis
    CMM skrev 2013-02-04 22:31:32 följande:
    Jag tror den här tråden är en reklamtråd för sidan det länkas till i TS. Inte fan stannar man kvar och kollar sidadressen till sidan grabben sitter och runkar till.
    "Inte fan stannar man kvar och kollar sidadressen till sidan grabben sitter och runkar till."

    Har du ens läst inläggen i tråden? Jag förklarade detta i kommentar #5, men du kanske inte har "lust" att läsa igenom hela tråden. Men jag antar ju att du lär läsa mitt svar så jag citerar väl så du kan läsa den via det här inlägget din latmask.
    Cornelis skrev 2013-02-04 21:31:02 följande:
    Ursäkta om det här räknas som "dubbel inlägg" nu men jag är ny på den här sidan och har ingen aning om hur man redigerar ett skrivet inlägg.

    La Lola: Grabben har skärmen vinklad så man kan se det som händer på skärmen när man står vid dörröppningen. Sen så hade han ju även gått in på en utav dom där bilderna och längst upp står det ju faktiskt "decentfellas" med en ganska så stor text. Så det var inte så himla konstigt att min hjärna även snappade upp loggan i stridens hetta.
    Vart har jag skrivit att jag "stannar kvar och kollar sidadressen"? Jag sa att jag såg loggan iomed att den är ganska så stor och utforskade detta lite mer själv, var ju inte alltför svårt när man hade nyckelordet "decentfellas" att leta efter.
  • CMM
    Cornelis skrev 2013-02-04 22:40:32 följande:
    "Inte fan stannar man kvar och kollar sidadressen till sidan grabben sitter och runkar till."

    Har du ens läst inläggen i tråden? Jag förklarade detta i kommentar #5, men du kanske inte har "lust" att läsa igenom hela tråden. Men jag antar ju att du lär läsa mitt svar så jag citerar väl så du kan läsa den via det här inlägget din latmask.

    Vart har jag skrivit att jag "stannar kvar och kollar sidadressen"? Jag sa att jag såg loggan iomed att den är ganska så stor och utforskade detta lite mer själv, var ju inte alltför svårt när man hade nyckelordet "decentfellas" att leta efter.
    Skit samma, tror ändå du gör detta för att dra trafik till den där sidan.
    Fokuserar man på invandrings- och integrationsfrågor har man inte fattat vad som är viktigt i världen och Sverige. /Ermenegildo
  • Cornelis
    CMM skrev 2013-02-04 22:49:50 följande:
    Skit samma, tror ändå du gör detta för att dra trafik till den där sidan.
    Jaha okej. Det får du jättegärna tro också.

    Men nu har jag fått de svar jag ville ha.. att du börjar älta över någonting annat är väl bara dumt CMM om nu detta skulle vara en reklamtråd, för isåfall hålls ju tråden i liv om du förstår vad jag menar grabben. ;)
  • Computerworld

    Men som 12-åring fanns på min tid bara Ellos, H&M och Josefssons som stimulans och det fungerade utmärkt. Jo, morsan hade en Fleur de Santé-katalog också, och där fanns en topless-brud. Shit! Trodde ballen skulle explodera!

  • Lille Snopp

    Jag är 26 år o tittar på kvinnor just som du förklarar halv nakna bara i underkläder bh och trosor, bikinin och baddräkter eller kvinnor i jeans leggings osv... nog har jag ju klart kollat på kvinnors snippor också, men är inte så intresserad av snippan att se på, ser hällre på kvinnor i jeans och leggings, trosor bh baddräkt vet inte varför tycker bara att kvinnor är snygga som man ser dem på stan t.ex.

  • Södermannen

    Ja inte för att det spelar någon roll men första länken leder till en uppdatering av denna sidan. Kanske har ändrat till att vara så. Jag behöver inte ruska tupp här, inte nu i alla fall och knappast till vad som finns att finna där. Vad vet jag.

Svar på tråden Kom på min son ruska tupp...