• killeiparet

tips på lite dominans för nybörjare

Vi är ett par sedan ca 2år tillbaka, men nu börjar vi bli intresserade av lite dominans. Jag killen är intresserad av att bli dominerad och hon vill lära sig att vara dominant. men vi vill ha tips på vad vi kan göra. inte några jätte extrema saker, men även lite förnedring skulle kunna vara intresserant. tackar för alla svar.

• Svar på tråden tips på lite dominans för nybörjare
  • Fröken reserverad

Steg ett:
    Visa henne förslagen så hon kan föreslå vad hon vill göra med dig. (så ni börjar i rätt ända..)

Sätt på honom ögonbindel?
    Tvinga honom att slicka henne?
    Förbjud honom att få utlösning?
    Köp en liten piska och smek honom med?
    Lär dig att piska lite lätt?

Jobba med röst/ kroppsspråk för att visa att det är hon som bestämmer och gör vad hon vill med honom.

Reserverad står för upptagen.
  • killeiparet
    Fröken reserverad skrev 2013-02-05 13:13:57 följande:
    Steg ett: Visa henne förslagen så hon kan föreslå vad hon vill göra med dig. (så ni börjar i rätt ända..) Sätt på honom ögonbindel? Tvinga honom att slicka henne? Förbjud honom att få utlösning? Köp en liten piska och smek honom med? Lär dig att piska lite lätt? Jobba med röst/ kroppsspråk för att visa att det är hon som bestämmer och gör vad hon vill med honom.  

tack för trevliga svar. har tänkt visa henne så hon får se och få lite idéer på vad som kan hända.
  • Fröken reserverad
    killeiparet skrev 2013-02-05 13:24:15 följande:

tack för trevliga svar. har tänkt visa henne så hon får se och få lite idéer på vad som kan hända.
    Hoppas ni får roligt
  • Anonym (Nyvaken.....)

Ögonbindel, lätt bondage emot dörren stående och variera piska med fjäder är fantastiskt.... Oförutsett och spännande...

• FruT81

Tvinga honom ligga still, låt honom inte röra dominanten, sätt sig gränsle över ansiktet och låt honom slicka .... Tjoho :)

• Anonym (Nyvaken.....)
    FruT81 skrev 2013-02-05 13:44:47 följande:
    Tvinga honom ligga still, låt honom inte röra dominanten, sätt sig gränsle över ansiktet och låt honom slicka .... Tjoho :)

Muums!!! :p
  • killeiparet

Mycket trevliga svar som kommer in. Gillar dom väldigt mycket. Hoppas det kommer in många fler idéer och tips.

• FruT81
    killeiparet skrev 2013-02-05 17:54:17 följande:
    fler förslag?

Tycker det är rätt sexigt om dominanten dvs kvinnan tar på sig stövlar med klack och Trosa med hål i grenen . Häftig känsla att känna sig dominant, och sexig . Älskar och ta för mig av min man och inte låta honom ta på mig om jag inte säger att han får det. ;) lite kinky rollspel
  • Anonym (gillar dominans)

Jag och mitt ex hade mycket roliga lekar. Om jag kom för fort så fick jag ett straff att slicka ren henne. Antingen så låg hon på rygg eller så satt hon över mitt ansikte. Hände också ett några gånger att efteråt så gick vi till duschen så kissade hon på min kuk. Kändes konstigt första gången men blev härligare för varje gång.
    Om hon inte var nöjd med allt så kunde jag få ett straff som kunde vara lite olika saker, ex så fick jag runkförbud tills hon sa att jag fick runka. Eller så kunde hon säga att jag skulle gå i trosor en hel dag. Kändes förnedrande men samtidigt härligt.

Svar på tråden tips på lite dominans för nybörjare