• Nickilee

Tips på upplevelsepresent till pojkvän

Hallå alla!

Min fästman fyller 23 år den 3 mars och jag skulle så gärna vilja ge honom någonting kul i år, en upplevelse helst. Saker kan han ju köpa när han vill om han behöver något och har alltid gett tröjor, parfymer osv.

Så ja, i år vill jag ge något han verkligen uppskattar och kommer ihåg! Jag var inne på fallskärmshoppning tillsammans med en vän först, för det har han alltid velat göra, men nämnde någonting om det för att se om han fortfarande var intresserad och han sa att han vill i framtiden, men inte nu när han ska bli pappa (jag är alltså gravid i sjunde månaden med vårt första barn). Så det gick inte, kollade även hajdykning på Kolmården men då behöver man dykarcertifikat.

Resor är inte heller någon idé då vi redan varit utomlands tre gånger sedan jag blev gravid och han åker iväg igen nu om två dagar, så det är för "vanligt". Restaurang går vi på så ofta så det är också lite för vanligt, men kan bli så i sista fall (kom gärna med tips i stil med Gondolen eller Kaknästornet, dock inte de två för de har vi redan varit på).

Finns det någon med roliga idéer som kommer på något kul att ge bort? Skulle vara roligt om även jag kunde vara med på det, men eftersom jag kommer vara väldigt gravid så förväntar jag mig inte allt för mycket. Han har dock många vänner som är äventyrliga och gärna hänger med på roliga saker!

Kom med massa tips nu! Skrattande
    Tack på förhand!              

Svar på tråden Tips på upplevelsepresent till pojkvän