• Anonym (rookie)

Par i hjärter!

Det finns säkert tusen och en trådar om detta , men det struntar jag i . 

Jag och min sambo va i helgen som var på par i hjärter för första gången .

innan besöket så hade jag förväntat mig att lokalerna är nog rätt sunkiga trotts att det såg fint ut på bild och att dem som gick dit va nog mycket äldre än oss samt att vi skulle vara dem smalaste på bygget ( inte för att någon av oss är jättetjock men några kilon för mycket )   men sagt och gjort vi åkte dit , blev super bra bemötta , runt visade av en trevlig tjej , och det va så fint som det såg ut på bilderna, så det hela började ju bra. Folket som va där va väl fortfarande lite äldre än oss , men inte så mycket som jag hade trott, dessutom va dem flesta mycket mycket snyggare än vad jag hade förväntat mig.  

vi tog något att dricka i baren och sedan va min sambo väldigt ivrig att gå en trappa ner. Sagt och gjort så gjorde vi det och jävlar i min låda vilken upplevelse detta va!  

Höra och se andra som har sex samtidigt som dem kan se och höra dig va en väldigt häftig upplevelse .

Redan i bilen hem frågade hon om och när vi skulle åka tillbaka.  

ville inget speciellt med denna tråd utan bara dela med mig av en erfarenhet!  

• Svar på tråden Par i hjärter!
  • Par i hjärter

Hej!

Vad kul att din och din partners upplevelse blev så positiv.
    Ni är så välkomna igen! Även alla ni andra också förstås. 

Puss och kram
    Par i hjärter, Solna 

www.parihjarter.se 

• Anonym (OMG)
    Par i hjärter skrev 2013-07-04 21:19:11 följande:
    Hej!

Vad kul att din och din partners upplevelse blev så positiv.
    Ni är så välkomna igen! Även alla ni andra också förstås. 

Puss och kram
    Par i hjärter, Solna 

www.parihjarter.se 
    Å herregud, kollade in bilderna. Inredningen från helvetet. Man behöver ju inte ens se de medelålders kladdande snuskhumrarna för att bli illamående.
Svar på tråden Par i hjärter!