Hur är det att bo i Flemingsberg?
Vi funderar starkt på att köpa en bostadsrätt i Flemingsberg. En jättefin fyra men blir lite orolig då den Är väldigt billig och mina kollegor menar att det är mycket fattigdom. Någon Med erfarenhet?
Vi funderar starkt på att köpa en bostadsrätt i Flemingsberg. En jättefin fyra men blir lite orolig då den Är väldigt billig och mina kollegor menar att det är mycket fattigdom. Någon Med erfarenhet?
Bodde i Flempan flera år och trivdes. Vilken förort som helst.
Inget fel på Flempan :) hyfsat nära till stan och till både Huddinge och Flemingsbergs centrum
Beror ju på vad man jämför med. Skulle bo där över min döda kropp typ men smaken är ju som baken.
Min mans morsa bor i visättra så har ju varit där en del.
skulle inte vilja bo där. Mycket problem i området. Det är ett område som det i stort sett bor endast invandrare i, det ska man ju vara medveten om när man flyttar dit. Min dotter går där i skolan och det är nån svensk till. Och det märks på kvaliten på undervisningen när många knappt pratar svenska.
nej, nej, nej, aldrig
Bodde i visättra i flempan när jag började plugga. Skulle inte bosätta mig där.
Jag bor i närheten och skulle gärna bo i både tullinge och huddinge, men inte i flemingsberg eller tumba. För mig är de områdena, främst runt centrum och station, otrygga.