• illa behandlad

kille våldtagen av tjej

Jag har startat denna tråden förut! jag blev på en efterfest drogad å våldtagen av en tjej som ville å blev gravid. Inget jag önskat min värsta ovän. För jag var å är tillsammans med min dröm tjej, men den här "mäniskan" har förstört så sjukt mycket. Hon har inte bara våldtagit mig utan hela min släkt.
    men hon har erkänt för soc att hon våldtagit mig, så jag behöver inte betala för ungen... men helt sjukt hon fick behålla barnet, å som hon skriver på f-b lycklig mamma till....å killar kan inte våldtas!!! Hade ni sett "tjejen" hade ni förstätt. Å den ska jag behöva ha barn med??? Känner bara äckel för den ungen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-06 02:00
    och vad jag är ute efter, någon som varit i samma sits som mig. Hur handterade du de?? För vet från soc att jag inte är ensam....

• Svar på tråden kille våldtagen av tjej
  • Marie-anne

oj vad hemskt! detta är ju våldtäkt, har du anmält? hur kommer du ställa dej den dagen då ungen undrar över pappa? f.låt menar inget illa, bara undrade. hoppas det ordnar sej för dej!

• Dagdrömmaren

Låter hemskt, jag håller med dig. Vet inte hur man ska tackla din situation helt ärligt...måste kännas otroligt jobbigt.

Tycker du ska hålla dig långt borta från henne (det gör du säkert redan). Ifall hon redan fått behålla ungen så tycker jag att du inte bör se den som din, exkludera ungen o tjejen från dina tankar. Att det finns störda människor därute är tyvärr ingen nyhet... Men varför har du henne på fb? Ta bort henne ur alla sammanhang i ditt liv och ta hjälp från nära o kära för o gå vidare.

Kan upprepa mig själv: eftersom du inte behöver betala för ungen behöver du inte heller låtsas om dess existens, du behöver inte se den som din.

Vet inte vad mer jag kan säga 

• illa behandlad

Visst är det våldtäckt. Å killar kan tyvärr inte göra abort. Å har henne inte som vän på f-b men kommer från en liten stad där alla känner alla... så ser utan att vilja de, tro mig. Men vi jag å min sambo har flyttat, stog inte ut i samma stad!!! Å det är inte så lätt för en kille å gå till polisen å säga att man blivit våldtagen...

• Dagdrömmaren
    illa behandlad skrev 2013-02-06 02:08:41 följande:
    Visst är det våldtäckt. Å killar kan tyvärr inte göra abort. Å har henne inte som vän på f-b men kommer från en liten stad där alla känner alla... så ser utan att vilja de, tro mig. Men vi jag å min sambo har flyttat, stog inte ut i samma stad!!! Å det är inte så lätt för en kille å gå till polisen å säga att man blivit våldtagen...
    Bra att ni flyttade, annars hade det här nog varit ännu jobbigare... 
    Jag förstod det som att ni redan har vart hos polisen och anmält? Vet inte vad mer man kan göra än så 
  • illa behandlad

Å  som jag skrev i förra inlägget, jag hade ett dröm förhållande. Visste precis var vi hade varandra, litade fullt å fast på varandra å alla som såg oss sa, hur gör ni som alltid är så lyckliga. nu bråkar vi mest om inget för min sambo tror på mig, "hon" har spridit så många lögner att även min sambo vet att mycket inte stämmer....

• illa behandlad

Men är det inte sjukt att vi var dom som flyttade. Men nej har inte varit hos polisen än.... har tid på mig å vet att soc kommer vara där med nig. Men säger bara stackars barn... å det ska vara mitt...

Svar på tråden kille våldtagen av tjej