stora pupiller av citalopram?
Tog min första tablett nu på morgonen och mina pupiller är sjuk.stora eller iaf större än normalt. Är redan sjuk nojig över biverkningar men är.det här.normalt? Är sa rädd
Tog min första tablett nu på morgonen och mina pupiller är sjuk.stora eller iaf större än normalt. Är redan sjuk nojig över biverkningar men är.det här.normalt? Är sa rädd
Har inget med citalopram att göra.
Det är en rätt ovanlig biverkning men jag fick den också.. såg inte helt bra ut med de där stora pupillerna. Men det är det nog värt,
oroa dig inte för biverkningarna utan fokusera på att ta dig framåt och må bättre!
En mindre vanlig biverkning som troligen ger sig om några dagar. Anonym Dr: uttala dig inte om saker du inte vet.
hittade lite info om biverkningar på fass.se
Mindre vanliga (drabbar 1 till 10 användare av 1 000):
• Förstorade pupiller
Huuu... är på dag 2 med citalopram och också livrädd för biverkningar när jag har två barn hemma nästa vecka!
Vill du följas åt och bolla lite?.....
Nehe vad handlar det om då "dr" ?
,
Jag fick inga förstorade pupiller, däremot dimmsyn. Men det gick över inom två veckor. Hade sobril att ta i nödfall. Nu har jag tagit citalopram sen i april förra året och jag mår bättre än någonsin :)
Har också två småbarn.
HWR: härligt att höra att du blivit hjälp och klarat det med två barn!
TS: har med sambo men nästa vecka är barnen hemma för sportlov så jag hoppas på LINDRIGA biverkningar!
Känner också av munntorrhet, så vart jag med dottern på hennes gympa i går och fick en panikattack som heter duga! Får hoppas att inte DET blir biverkning..
Skulle följt med henne till tdl i morse men vågade inte :(
Glömde...
fasar in medicinen så jag tar endast 5 mg ni i 4 dagar sen ökar jag....
Har Atarx med men hjälper ju inte kanon när ångesten blir STARK!
Jag har Atarax men man blir ju SÅ trött av dem!!
Det jag oroar mig mest för är att inte fixa vardagen med barnen...
.....å du med!!!!!
Usch har PÅ känningar!!! inte roligt:(
När de pratade om ångest som biverkning trodde jag inte det var PanikÅngest utan generell "pysande" ångest:(
Det är ju så mycket lättare att hantera!! Nu blir jag faktiskt lite orolig...
Jodå jag tog min atarax och la mig i soffan och andades en stund :)
Släppt lite nu...
Men det var ju lite skakigt att åka och hämta barnen:(
Försöker inte tänka så mycket men det är ju jättesvårt!!, ska försöka sysselsätta mig så mycket jag orkar..
(det här är iaf för mig en stor sak i livet!så det är ju ganska laddade känslor)
Men om man mår så här vid 5 mg hur blir det när man ökar då? vet du något om det? Mår man sämre för varje steg tror du?
Läkarn sa till mig att "Du kommer inte känna nånting på så låg dos, kanske lite lite mag besvär inget annat"
Hmmmm.....