Är detta ett ok personligt brev till Åhléns??
Vad tycker ni om detta personliga brevet som jag spontant tänkte lämna in på Åhléns (skönhetsavdelning) ?
Det kanske inte känns helt färdigutvecklat men jag vet inte vad jag ska skriva mer eller ändra.
Tipsa och kommentera gärna! Tack på förhand :)
Med ett gediget intresse för skönhet och produkter kan jag i Åhléns inspirerande miljö
bidra med ett stort engagemang som kommer inifrån.
Åhléns spännande och stora utbud av produkter ger en ständigt chansen att lära sig något nytt
och utvecklas vilket jag tycker ger mycket glädje till jobbet.
Genom min personliga drivkraft att ta reda på kundens behov och uppfylla dem är jag en hjälpsam säljare som alltid sätter kunden i centrum.
Jag trivs mycket bra i grupp och att samarbeta mot att nå uppsatta mål.
Jag drömmer om att jobba med skönhetsprodukter och kundkontakt och på så vis få utlopp för mitt intresse.
Då kanske min stackars pojkvän skulle slippa lyssna på mina recensioner av produkter och bli tvingad att lukta på mina parfymer och analysera vad dom doftar....
Så om ni tror jag passar hos er på Åhléns, tveka inte att höra av er så kan vi träffas personligen!
Med vänliga hälsningar
XXXXX XXXXX
Mina egna funderingar:
Töntigt det där med att skriva om pojkvännen???
Är meningen "En bra gemenskap bland personalen har en positiv inverkan mot kunderna.." bara konstig och säger egentligen inget? Eller?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-06 17:11
*Av någon anledning så försvann mellanrummen i texten. Sådär ihop ska texten inte vara.*