För att göra det kort,
TW Jackson är ingen doktor, psykolog eller liknande. Han har en livslång erfarenhet, från att ständigt flytta land och rike runt när han var ung och sedan samma erfarenhet från amerikanska militären.
Han hävdar att det är så han lärde sig läsa av människor, eftersom han ständigt fick skaffa nya vänner och träffade nytt folk. Vilket gjorde att han började intressera sig för hur vi agerar och varför..
Vilket ledde till att hans vänner började be om alla möjliga råd, och han började intressera sig för det och utveckla och pröva sina tekniker, vilket ledde till att fler ville ha hans råd och tyckte att han borde skriva en bok..
Boken hjälper dig att förstå hur du på bästa sätt hanterar situationen. Från uppbrottet till hur du går vidare.
Lär dig vilka misstag vi gör vid själva uppbrottet.
Hur du sedan ska ta en/några månaders paus från ditt ex och jobba på dig själv. För att du ska hitta dig själv igen, och kunna gå vidare. Vilket även är nödvändigt för att du ska kunna få tillbaka ditt ex.
Den ger bra tips och råd hur du går vidare, undviker fällorna med depression, sorg mm.
Hur du utvärderar förhållandet, vill jag verkligen ha tillbaka mitt ex?
Lära sig vad det va som gick fel första gången, vilket inte alltid är det uppenbara. Vilket är helt nödvändigt för att det ska fungera igen. Boken går sedan vidare med hur du kontaktar ditt ex, och hur ni ska umgås på bästa sätt. Och hur du ska agera..Boken innehåller även avslutande kapitel om vad du ska tänka på i fortsättningen, vilket även kan ge bra tips till dom som befinner sig i relationer. Men det är så mycket mer!
Jag gilla boken för att den vid första anblick riktar sig till folk som vill ha tillbaka sina ex, vilket säkert många vill och säkert kan lyckas med. Men går det inte så har boken redan hjälpt en att på ett bra sätt att gå vidare med sitt liv, ev utvärderat förhållandet och insett att man inte ens vill ha tillbaka sitt ex.
Boken kan jag ej länka till då den kostar pengar, den kostar inte mycket, och är man inte nöjd får man tydligen pengarna tillbaka. Samt någon typ av inloggning följer med så man får tillgång till tips och trix av andra som läst/läser boken..är över 50 000 på hans hemsida som den har hjälpt..
(sen finns den ju att ladda ner olagligt som det mesta..)
Så googla om ni vill läsa mer eller kolla dessa som informerar om boken mer utförligt än det ovan;
jamesbeaton.com/
magicofmakingupcourse.com/presentation_new/