• Anonym (Undrande)

Nakenbilder

Vilka är alla dessa tjejer som visar upp sig på nätet.

Googla på naken, nude eller något liknande får man hur många träffar som helst.

Det kan ju inte vara för pengar för det finns ju hur mycket som helst så länge man nöjer sig med att tjejen

kråmar sig, men även fullbordade samlag visas också helt gratis om än många gånger i små snuttar.

• Svar på tråden Nakenbilder
  • Anonym (Och du)

Och du kollar mycket på det? El hur? Inte helt ointresserad?

• josu

Jag tror att det är helt vanliga tjejer och KILLAR. Jag får för mig att det är rätt vanligt att tända på att visa upp sig, nätet skapar en större publik. Sedan förekommer det säkert att människor tagit kort i sitt förhållande och att dessa kort hammnat på nätet mot deras vilja. I de fallen och när det är väldigt unga personer är det tragiskt.

• Anonym (Mr Perfect)
    josu skrev 2013-02-07 10:56:24 följande:
    Jag tror att det är helt vanliga tjejer och KILLAR. Jag får för mig att det är rätt vanligt att tända på att visa upp sig, nätet skapar en större publik. Sedan förekommer det säkert att människor tagit kort i sitt förhållande och att dessa kort hammnat på nätet mot deras vilja. I de fallen och när det är väldigt unga personer är det tragiskt.

Vanligt på gamla DC++ tiden(fildelning). Man valde vilka mappar man delade ut och ibland hade folk inte koll på vad som fanns i de mapparna. Eftersom många 'hubbar' krävde att man delade en viss minimimängde delade folk ibland lite slarvigt (eller tom hela hårddisken).
  • josu
    Anonym (Mr Perfect) skrev 2013-02-07 11:02:47 följande:

Vanligt på gamla DC++ tiden(fildelning). Man valde vilka mappar man delade ut och ibland hade folk inte koll på vad som fanns i de mapparna. Eftersom många 'hubbar' krävde att man delade en viss minimimängde delade folk ibland lite slarvigt (eller tom hela hårddisken).

Hade jag ingen aning om jag är sämst på teknik ;) Men FY va hemsk för den stackare som hade privata bilder då! Ska inte kännas så härligt att inse att de är på vift!
Svar på tråden Nakenbilder